Get News Fast

 

اجرای استاندارد خدمات پس از فروش لوازم خانگی در دستور کار است

ایسنا/خوزستان مدیرکل استاندارد خوزستان با اشاره به اینکه خدمات پس از فروش لوازم خانگی مشمول استاندارد اجباری شده است، گفت: عمده شکایت‌ها از تولیدات داخلی مربوط به خدمات پس از فروش این کالاها است.

علی داوودی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بحث اجباری شدن استاندارد خدمات پس از فروش لوازم خانگی اظهار کرد: براساس تصمیم‌گیری‌های انجام‌شده در سطح ملی از ابتدای سال ۱۴۰۲ همه خدمات پس از فروش لوازم خانگی مشمول استاندارد اجباری شد.

وی افزود: اجرای استاندارد خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی‌بر در دستور کار سازمان ملی استاندارد ایران قرار دارد و از این رو حائز اهمیت است.

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: این موضوع بر اساس مصوبات نشست شورای عالی استاندارد و از سوی رئیس جمهور برای اجرا به دستگاه‌های عضو شورای‌ عالی استاندارد و این سازمان ابلاغ شده است.

داوودی ادامه داد: براساس این مصوبه، استاندارد ملی خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی‌بر اجباری شده است و از این پس همه شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات باید استانداردهای لازم را رعایت کنند.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد عمده شکایت‌ها از تولیدات داخلی مربوط به خدمات پس از فروش این کالاها است و در بعضی موارد به دلیل خدمات نامطلوبی که ارائه شده، استاندارد آن کالاها دچار خدشه شده است.

مدیرکل استاندارد خوزستان خاطرنشان ‌کرد: شرایط خاص اقتصادی و افزایش قیمت لوازم خانگی به ‌ویژه هزینه‌هایی که خانوارها در این زمینه متقبل می‌شوند، سبب شد تا سازمان ملی استاندارد ایران خود را مکلف به ورود در حوزه استاندارد خدمات پس از فروش و اجباری کردن آن بداند و واحدها نیز مکلف شوند که این استاندارد را رعایت کنند.

انتهای پیام

این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است

 

منبع : خبرگزاری ایسنا
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا