Get News Fast

 

سهم برندهای چینی از بازار خودروی روسیه از 40 درصد عبور کرد

1402-04-24

یک منبع آگاه از انجمن فروشندگان خودروی روسیه اعلام کرد که سهم برندهای چینی از بازار فروش خودروی این کشور از 40 درصد بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از تاس، یک منبع آگاه از انجمن فروشندگان خودروی روسیه اعلام کرد که سهم برندهای چینی از بازار فروش خودرو در این کشور به بیش از 40 درصد رسیده است.

وی گفت از چند هفته پیش فروش مدلهای جیتور‌(فیدلیتی) و بایک در روسیه آغاز شده و عرضه بی وای دی، زوتی و برلیانس هم طبق توافق در جریان است.

الکسی پودشچکولدین، دبیر انجمن فروشندگان خودروی روسیه، در ماه آوریل اعلام کرده بود که تعداد برنداهای چینی حاضر در بازار خودروی روسیه به 15 برند رسیده است.

سهم برندهای چینی از بازار خودروی روسیه از 40 درصد عبور کرد

اطلاعات رسمی حاکی از آن است که در ماه ژوئن سال جاری، فروش خودروهای صفر کیلومتر در روسیه 133 درصد افزایش یافته و 87 هزار دستگاه خودرو در بازار این کشور به فروش رفته است.

انجمن شرکت‌های اروپایی هم اعلام کرده که فروش خودرو در روسیه در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 9.9 درصد افزایش یافته و به 428 هزار دستگاه رسیده است.

به گزارش فارس، طی ماه‌های اخیر از 3 خودروی پر فروش در بازار روسیه اولی متعلق به شرکت لادا و دومی و سومی چینی بوده‌اند.

پایان پیام/


این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است

 

منبع : خبرگزاری فارس
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا