Get News Fast

 

لوگوی اپلیکیشن اندرویدی توییتر تغییر کرد

توییتر با ادامه اقدامات خود برای تغییر برند، لوگوی جدید “ایکس” را به جای لوگوی نمادین “پرنده” در اپلیکیشن اندرویدی خود گذاشت.

به گزارش وبانگاه به نقل از ایسنا، این شرکت همچنین اطلاعات اپلیکیشن خود در فروشگاه گوگل پلی را به‌روزرسانی کرد تا منعکس کننده برند جدیدش باشد و تصاویری از این اپلیکیشن با لوگوی “ایکس” در این فروشگاه برنامه، قرار داد. این شبکه اجتماعی تلاش کرده است تا مطمئن شود هیچ برندی از توییتر در این تصاویر، به چشم نمی خورد.

در توصیف این اپلیکیشن آمده است: اپلیکیشن “ایکس”، یک میدان شهر دیجیتالی قابل اطمینان برای همه است. این شرکت همچنین به این نکته اشاره کرد که کاربران می‌توانند ویدئوهای حداکثر سه ساعته را در این اپلیکیشن بارگزاری و تماشا کنند. با این حال، صفحه پشتیبانی “توییتر بلو”، می گوید که مشترکان ویدئوهای حداکثر دو ساعته را می توانند بارگزاری کنند.

اپلیکیشن “توییتر لایت” همچنان برند توییتر را دارد اما با توجه به این که این اپلیکیشن آخر بار در ماه مه سال ۲۰۲۱ به‌روزرسانی شد، عدم تغییر برند آن عجیب نیست.

بر اساس گزارش وب سایت تِک کرانچ، این شرکت شبکه اجتماعی هفته جاری نام کاربری رسمی خود را از twitter@، به X@ تغییر داد و در بخش‌های دیگر هم نام توییتر را حذف کرد. صاحب X@که جن ایکس هوانگ از استودیوی عکاسی و ویدئوگرافی “اورانج فوتوگرافی” بود به تِک کرانچ گفت: این شرکت بدون هیچ اطلاع یا جبران خسارتی، نام کاربری او را گرفت.

انتهای پیام

این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است

 

منبع : خبرگزاری ایسنا
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا