Get News Fast

 

مرسدس‌بنز برنده شد

خودروساز آلمانی مرسدس بنز پیش‌بینی درآمد خود را با توجه به سفارشات قوی‌تر، زنجیره تامین بهبود یافته و فروش بالاتر افزایش داد و اعلام کرد با توجه به نگرانی از تورم که بر تقاضا تأثیر می‌گذارد، با افزایش قیمت‌ها به مقابله با هزینه‌ها می‌رود.

به گزارش وبانگاه به نقل از ایسنا، هارالد ویلهلم، مدیر ارشد مالی مرسدس بنز پس از نتایج نیمه سال گفت: مشخص نیست که اهرم قیمت در سه ماهه آینده به همین اندازه قوی خواهد بود یا نه و ما کمی محتاط تر خواهیم بود اما هنوز باید هزینه‌ها را افزایش دهیم.

خودروسازان لوکس از بی‌ام‌وی تا پورشه و مرسدس بنز توانسته‌اند با انتقال هزینه‌ها به مشتریان و بازی با انحصاری بودن برندهای خود، با افزایش هزینه‌ها، از مواد اولیه تا تدارکات، بهتر از خودروسازان دیگر مقابله کنند. با این حال، مرسدس بنز در مورد چشم‌انداز اقتصادی محتاط بود و به نرخ‌های بهره بالا اشاره کرد که می‌تواند هزینه‌های مصرف کننده را کاهش دهد.

سود قبل از بهره و مالیات در سه ماهه دوم به ۵ میلیارد یورو (۵.۶ میلیارد دلار) رسید، در حالی که پیش‌بینی اجماع تحلیلگران ۴.۷ میلیارد یورو بود که به کمک درآمد بیشتر در بخش ون بود. مرسدس بنز گفت که اکنون انتظار دارد سود قبل از بهره و مالیات کل سال حدود ۲۰.۵ میلیارد یورو (۲۲.۷ میلیارد دلار) باشد.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت در این ماه، رشد ۶ درصدی در فروش خودرو در سه ماهه دوم خود را در نتیجه تقاضای بالا برای خودروهای تمام برقی و رده بالا گزارش داد که در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی رشد داشت.

انتهای پیام

این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است

 

منبع : خبرگزاری ایسنا
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا