دریافت ۵۵۰۰ گزارش تخلفات صنفی در سیستان و بلوچستان
ایرج حسنپور در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون از طریق سامانه تلفنی 124 مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت ادارهکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان به تعداد پنج هزار و 509 تماس تلفنی مردمی، پاسخ داده شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: از این میزان تعداد یک هزار و 774 تماس صوتی ضبط شده از طریق صندوق صوتی بوده که توسط کارشناسان مرکز پیگیری شده است.
وی افزود: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه 124 در مدت اعلام شده،کارشناسان مرکز پاسخگویی در این مدت 182 ساعت و 53 دقیقه معادل 10 هزار و 992 دقیقه با تماس گیرندگان مکالمه داشتهاند که میانگین زمان پاسخگویی یک دقیقه و 35 ثانیه بوده و پایینتر از استاندار تعریف شده (2 دقیقه) است.
حسنپور ادامه داد: در همین بازه زمانی بالغ بر 78 درصد از شرکتکنندگان در نظرسنجی که به صورت الکترونیک انجام شده از نحوه پاسخگویی کارشناسان این مرکز رضایت کامل داشتهاند که این موضوع نشان دهنده توجه ویژه این ادارهکل به استفاده از نقش مردم در فعالیتها است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بیشترین گزارشات اخذ شده مردمی در همین مدت مربوط به گرانی کالا به ویژه مواد غذایی، خوراکی، نوشیدنی، روغن، مرغ، خودرو و خدمات خودرویی، عدم رعایت ساعات کار نانواییها، گاز مایع و طرح یکپارچه خودرو بوده است.
وی گفت: با عنایت به اینکه مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت در کنار رسیدگی به گزارشات تخلفات صنفی و اقتصادی، سایر خدمات مرتبط به بخش های صنعت، معدن و تجارت را نیز انجام میدهد، در این مدت از طریق این مرکز 48 هزار و 308 نفر خدمات دریافت کردهاند.
انتهای پیام/
این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است