Get News Fast

 

تبلیغ اثرگذار نیازمند مدیریت، هدف و موضوع است

تولیت حرم بانوی کرامت گفت: تبلیغ به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر جامعه، نیازمند مدیریت، رهبری، هدف و موضوع است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، گفت: در طول تاریخ مهم‌ترین رویداد‌ها با تبلیغاتی که در قبل، حین و بعد از آن بود ماندگار شدند که نمونه بارز آن واقعه غدیر، عاشورای سال 62 و در عصر حاضر هم انقلاب اسلامی ایران است که نشان داد تبلیغات عمیق و دقیق اثربخش خواهد بود.

وی با اشاره به فضای رسانه‌ای و مجازی در عصر حاضر، افزود: امروز کار تبلیغات اسلامی با وجود این ابزار‌ها سخت و در عین حال گسترش و تاثیر آن بیشتر است.

 رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات استان هم در این جلسه فعالیت این شورا را در طول بیش از 4 دهه عمر خود با هدف مشارکت و حضور مردم به منظور پاسداشت مناسبت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: از ابتدای سال 1401 تا پایان خردادماه امسال 66 مراسم مردمی در موضوعات سیاسی، اجتماعی، مذهبی و فرهنگی در استان برگزار شده است.

حجت الاسلام محمدحسن ذاکری رئوف تقویت و زنده نگه داشتن روحیه جهادی و انقلابی، عمق بخشی به شعار‌ها و رساندن پیام به مخاطب، فعال کردن کانون‌ها مساجد و نهاد‌های مردمی با ارتقا روحیه انقلابی، طراوت و تازگی بخشی به مراسمات دینی و به‌کارگیری از ابتکارات و خلاقیت‌های جوان را از مهمترین محور‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برشمرد. 

در این جلسه ضمن گزارش برخی مدیران کمیته‌های شورای هماهنگی تبلیغات از فعالیت‌های دستگاه متبوع خود، از مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و یکی از مداحان اهل بیت برای فعالیت‌های مردمی تقدیر شد.

انتهای پیام/

این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است

 

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا