ایجاد سامانه نوبتدهی الکترونیکی در پایانه مرزی آستارا
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت غلامعلی نیکفهم امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساماندهی پایانه مرزی آستارا از سال گذشته جزو اولویتهای دولت سیزدهم بوده است، اظهار کرد: پایانه مرزی آستارا یکی از مهمترین پایانههای مرزی در سطح کشور است که نقش مهمی در افزایش مراودتهای تجاری دارد.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه نوبتدهی الکترونیکی در پایانه مرزی آستارا گفت: هر ناوگانی در سطح کشور برای انجام ترانزیت کالا از پایانه مرزی آستارا میتواند با ورود به نشانیwww.borderpark.ir ثبت نام کرده و نوبت خود را دریافت کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با تاکید بر لزوم توجه مدیریت زمان ترانزیت والا توسط ناوگانهای باری و ترانزیتی افزود: رانندگان با ورود به این سامانه میتوانند میزان معطلی در پایانه، تعداد ناوگانهای نوبت انتظار برای خروج و میزان مسافت و زمان سفر خود را دریافت و بر همان اساس برنامهریزی کنند.
نیکفهم از رفع مشکلات احتمالی موجود در سامانه نوبتدهی الکترونیکی در پایانه مرزی آستارا خبر داد و بیان کرد: این سامانه برای نخستین بار در گیلان و شهرستان آستارا در حال اجرا بوده و برخی از نواقص کوچک آن به زودی برطرف میشود.
پایان پیام/۳۳۸۹
این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است