برگزاری ممیزی مراقبتی سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت گاز قزوین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی حجتیپور، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهارکرد: ممیزی مراقبتی سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت گاز استان قزوین با هدف ارزیابی عملکرد شرکت در خصوص ممیزی استانداردهای مدیریتی انجام می شود.
او افزود: این استانداردها شامل استانداردهای مدیریت رسیدگی به شکایات (ISO ۱۰۰۰۲)، مدیریت رضایتمندی مشتریان (ISO ۱۰۰۰۴)، مدیریت کیفیت (ISO۹۰۰۱)، مدیریت زیست محیطی (ISO ۱۴۰۰۱)، مدیریت ایمنی و سلامت شغلی (ISO ۴۵۰۰۱)، مدیریت انرژی (ISO ۵۰۰۰۱) بوده است.
حجتیپور با اشاره به این مطلب که شرکت گاز استان قزوین همواره در مسیر خدماترسانی مطلوب به مردم کوشا بوده است، گفت: یکی از ارزشهای حاکم بر گاز استان حرکت در مسیر کیفیت و جلب رضایت ذینفعان است.
این مسئول به اجرای مناسب و دقیق فرآیند ممیزی سیستمهای مدیریتی اشاره کرد و گفت: با توجه به جلسات برگزار شده در واحدهای مختلف سازمان، پروژههای جدید برای بهبود و ارتقای سیستمهای مدیریتی نیز شناسایی شدند که اقدامات اجرایی آنها انجام میشود.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری پرسنل شرکت گاز استان قزوین در زمینه استقرار و رعایت اصول سیستمهای مدیریتی خاطرنشان کرد: این شرکت همواره تلاش میکند تا خدمات حوزه گازرسانی را هرچه بهتر و پایدارتر به مشترکین گاز در سطح استان ارائه کند.
46
این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است