هوشمندسازی و تحول دیجیتال مهمترین برنامه شرکت ملی پست
به گزارش خبرگزاری تسنیم، «محمود لیائی»، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست، با تاکید بر احصای کامل فرآیندهای پستی با هدف هوشمندسازی فرآیندها گفت: با هوشمند سازی فرایندهای پستی بین 30 تا 40 درصد صرفه جویی در منابع و نیروی انسانی خواهیم داشت، که این امر موجب ارتقای سرعت، دقت و کیفیت ارائه خدمات شده و افزایش رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه رویکرد شبکه پستی کشور فاصله گرفتن از پست سنتی و حرکت به سوی سرویس ها با ارزش افزوده و نوین است، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 2 میلیون و 200 هزار نفر در سطح کشور از سرویس احراز مکانی استفاده کردهاند و استقبال از این سرویس چشمگیر است.
مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به افزایش ترافیک مرسولات حاوی گذرنامه در روزهای منتهی به اربعین حسینی، تصریح کرد: فرآیند توزیع این دسته از مرسولات پس از تحویل از فراجا بین 48 تا 72 ساعت صورت می گیرد.
وی افزود: شرکت ملی پست نیز علاوه بر توزیع سریع گذرنامه های زائرین حسینی، 75 درصد تعرفههای حمل و توزیع گذرنامههای زیارتی به هموطنان راه تخفیف داده تا سهمی در این حرکت مذهبی داشته باشند.
لیائی در ادامه به موانع جذب نیروی شرکتی به دلیل ضوابط اجرایی و بودجه سال1402 اشاره کرد و افزود: با پیگیریهای انجام شده مجوز جذب 1500 نیروی شرکتی اخذ شده است.
انتهای پیام/
این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است