Get News Fast

 

ماجرای تورم و کاهش خرید محصولات آرایشی بهداشتی در فرانسه

1402-05-29

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که به خاطر افزایش قیمت‌ها، 45 درصد از مردم فرانسه مجبور شده‌اند خرید محصولات آرایشی بهداشتی را کم کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از تلویزیون بی‌اف‌ام فرانسه، نتایج یک نظرسنجی توسط موسسه نیِل سِن آی‌کیو، حاکی از آن است که 45 درصد از مردم فرانسه، مجبور شده‌اند به خاطر افزایش قیمت‌ها، خرید محصولات آرایشی بهداشتی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کمتر کنند.

نیهال آمباد، مدیر فروش فروشگاه‌های زنجیره‌ای پَشِن بیوتی فرانسه، گفته که قیمت عطریجات در فرانسه 30 درصد افزایش یافته و فقط برخی تبلیغات خاص در حال کمک به فروشگاه‌های عطر و محصولات آرایشی، بهداشتی برای حفظ فروش است.

ماجرای تورم و کاهش خرید محصولات آرایشی بهداشتی در فرانسه

نظرسنجی مذکور نشان می‌دهد که 45 درصد شرکت‌کنندگان به دنبال محصولات ارزان‌تر رفته و 13 درصد هم گفته‌اند که شروع به ساخت شامپو و صابون در خانه کرده‌اند. شامپو، صابون و ماسک‌های صورت از جمله محصولاتی هستند که بیشترین میزان تولید خانگی در فرانسه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خود اختصاص داده‌اند.

کِلِر مارتی، معاون مدیرکل بخش گلوبال بیوتی موسسه نیل سن آی‌کیو، گفته که برای کم کردن هزینه‌ها در زمینه خرید محصولات آرایشی، بهداشتی، مردم فرانسه در گام نخست به سمت خرید برندهای ارزانتر می‌روند و همچنین از بن‌های تخفیف استفاده می‌کنند یا کلا کمتر به خرید می‌روند.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است

 

منبع : خبرگزاری فارس
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا