Get News Fast

 

مشتریان بانک قرض‌الحسنه رسالت از 10میلیون نفر گذشت

1402-06-02

به گفته مدیر عامل بانک رسالت، با استقبال مردم ازخدمات بانک قرض‌الحسنه رسالت تعداد مشتریان این بانک به بیش از 10میلیون نفر افزایش یافته است.

اخبار شرکت‌ها؛ به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: در چند سال اخیر بخصوص با توسعه بانکداری الکترونیک و به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور همچنین با سهولت دسترسی مردم در اقصی نقاط به خدمات قرض الحسنه، روزانه حدود پنج هزار نفریعنی بیش از یک میلیون و 500هزار نفر در سال به جمع مشتریان این بانک افزوده می شود.

محمدحسین حسین زاده افزایش تعداد مشتریان این بانک را نشان دهنده استقبال مردم از قرض الحسنه دانست و افزود: در برخی استان‌ها میانگین تعداد مشتریان از میانگین تعداد خانوارها بیشتر است، یعنی به گونه‌ای که هرخانوار حداقل یک مشتری رسالتی دارد.

وی افزایش استقبال از خدمات قرض الحسنه را مرهون سیاست های دولت دانست و اظهار داشت: اگر رویکرد دولت تقویت بانک‌های قرض‌الحسنه و نیازهای خرد جوامع نبود خیلی از موانع برای ما برداشته نمی شد. افزایش سقف وام ها از 50 میلیون  در دو سال اخیر به 300 میلیون تومان، به رسمیت شناختن اعتبارسنجی و جایگزینی سفته الکترونیک به جای سفته کاغذی از جمله این حمایت ها به شمار می‌رود.

پایان پیام/


این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است

 

منبع : خبرگزاری فارس
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا