Get News Fast

 

استقرار ایستگاه‌های پست‌یافته در کنسولگری‌های ایران در نجف و کربلا

دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست از استقرار ایستگاه‌های پست‌یافته در محل کنسولگری‌های شهرهای نجف و کربلا خبر داد.

 محمد باقر بومیان- دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست- در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه شرکت ملی پست برای دومین سال متوالی در ایام برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی با ارائه سرویس پست‌یافته به زائرین خدمت‌رسانی می‌کند، اظهار کرد: با توجه به تجربه سال گذشته برای ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه خدمت پست یافته در این رویداد عظیم مذهبی، کارگروهی از دیماه سال ۱۴۰۱ توسط دبیرخانه ستاد اربعین شرکت تشکیل شد تا برنامه‌ریزی‌های لازم و دستورالعمل‌ها تدوین شود.

وی با تاکید بر برگزاری منظم جلسات ستاد اربعین شرکت پست عنوان کرد: برای آمادگی هرچه بیشتر همکاران اعزامی به کشور عراق برای ارائه خدمات در ایستگاه‌های پست یافته، دوره‌های آموزشی در زمینه بهداشت فردی در سفر اربعین، تهیه محتوای رسانه‌ای، آموزش زبان عربی و اطلاعات عمومی طی ۱۰ جلسه برگزار شد.

بومیان با اشاره به استقبال کنسولگری ایران در نجف و کربلا  از خدمت پست یافته افزود:  از اتفاقات خوبی که در اربعین امسال در عراق رخ داد، به دلیل مراجعه زائران ایرانی به کنسوگری‌ها برای پیگیری اشیای مفقودی و گمشده استقرار پایگاه‌های پست یافته در محل کنسولگری‌های ایران در نجف و کربلاست.

دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به استقبال زائرین، نهادهای دولتی ایرانی و عراقی از خدمت پست‌یافته در مسیر پیاده‌روی اربعین و افزایش تعداد زائرین در روزهای آینده، بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اهمیت و حساسیت این مهم را به عنوان یک خدمت محوری در این رویداد عظیم نشان دهیم.

خادمین شرکت ملی پست به صورت ۲۴ ساعته در ایستگاه‌های پست‌یافته در مسیر نجف تا کربلا مستقر و آماده ارائه خدمت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

انتهای پیام

این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است

 

منبع : خبرگزاری ایسنا
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا