Get News Fast

 

توصیه اداره کل استاندارد خوزستان به زائران اربعین

ایسنا/خوزستان اداره کل استاندارد خوزستان با صدور اطلاعیه ای از رسیدگی به شکایات زوار در حوزه کالای غیراستاندارد و عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت مایع خبرداد.

در این اطلاعیه که از سوی اداره کل استاندارد خوزستان صادر شده نسبت به رسیدگی به شکایات زوار در حوزه کالای غیراستاندارد و عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت مایع تاکید شده است.

به گزارش وبانگاه به نقل از ایسنا، در اطلاعیه اداره کل استاندارد خوزستان آمده است: “در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و خدمات‌دهی و خدمات‌رسانی بهینه و رضایت‌مندی خیل عظیم زائرین کربلای معلی که استان خوزستان را جهت عزیمت به کربلا انتخاب کرده‌اند به اطلاع تمامی زائرین و شرکت کنندگان در کنگره عظیم اربعین حسینی می‌رساند: اداره کل استاندارد خوزستان به منظور پاسخگویی سریع به شکایات، زوار عزیز در صورت مشاهده هر نوع کالا و مواد غذایی غیراستاندارد و نیز در صورت مشاهده عدم صحت عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت مایع موارد مربوطه را به این اداره کل اطلاع‌رسانی نمایید تا در اسرع وقت پیگیری شود.

راه‌های ثبت شکایات:

سامانه نظارت بر اجرای استاندارد isom.inso.gov.ir

سامانه انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات  iranfoia.ir

سامانه سجام (سامانه جامع ارتباط مردمی(  sajam.scpd.ir

سامانه رسیدگی به شکایات سازمان inso.gov.ir

سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی  www.۱۳۶.ir

سامانه پیامکی استعلام اصالت پروانه استاندارد : ۱۰۰۰۱۵۱۷

انتهای پیام

این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است

 

منبع : خبرگزاری ایسنا
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا