توصیه اداره کل استاندارد خوزستان به زائران اربعین
ایسنا/خوزستان اداره کل استاندارد خوزستان با صدور اطلاعیه ای از رسیدگی به شکایات زوار در حوزه کالای غیراستاندارد و عملکرد جایگاههای عرضه سوخت مایع خبرداد. |
در این اطلاعیه که از سوی اداره کل استاندارد خوزستان صادر شده نسبت به رسیدگی به شکایات زوار در حوزه کالای غیراستاندارد و عملکرد جایگاههای عرضه سوخت مایع تاکید شده است.
به گزارش وبانگاه به نقل از ایسنا، در اطلاعیه اداره کل استاندارد خوزستان آمده است: “در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و خدماتدهی و خدماترسانی بهینه و رضایتمندی خیل عظیم زائرین کربلای معلی که استان خوزستان را جهت عزیمت به کربلا انتخاب کردهاند به اطلاع تمامی زائرین و شرکت کنندگان در کنگره عظیم اربعین حسینی میرساند: اداره کل استاندارد خوزستان به منظور پاسخگویی سریع به شکایات، زوار عزیز در صورت مشاهده هر نوع کالا و مواد غذایی غیراستاندارد و نیز در صورت مشاهده عدم صحت عملکرد جایگاههای عرضه سوخت مایع موارد مربوطه را به این اداره کل اطلاعرسانی نمایید تا در اسرع وقت پیگیری شود.
راههای ثبت شکایات:
سامانه نظارت بر اجرای استاندارد isom.inso.gov.ir
سامانه انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات iranfoia.ir
سامانه سجام (سامانه جامع ارتباط مردمی( sajam.scpd.ir
سامانه رسیدگی به شکایات سازمان inso.gov.ir
سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی www.۱۳۶.ir
سامانه پیامکی استعلام اصالت پروانه استاندارد : ۱۰۰۰۱۵۱۷
انتهای پیام
این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است
منبع : خبرگزاری ایسنا |