Get News Fast

 

راه‌اندازی سامانه مدیریت اسناد در شهرداری قزوین

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین از راه‌اندازی سامانه مدیریت اسناد در مجموعه شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محسن اسفندیاری، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین با اعلام این خبر اظهارکرد: بهره‌برداری از سامانه مدیریت اسناد راهکاری جامع برای امنیت اسناد و مدیریت اطلاعات سازمانی (ذخیره‌سازی، جست‌وجو و بازیابی) محسوب می‌شود.

او افزود: این سامانه، اسناد و اطلاعات را از منابع مختلف جمع‌آوری، تحلیل و به صورت یکپارچه مدیریت می‌کند و بستر لازم را برای مدیریت دانش (مانند امکان تبادل نظر، دانشنامه، گفت‌وگو، پیام‌رسانی، اشتراک منابع و یادداشت) در مجموعه شهرداری فراهم می‌آورد.

اسفندیاری گفت: سامانه مدیریت اسناد امکان جست‌وجو در فایل‌های متنی و تصاویر و تبدیل تصویر به متن را با استفاده از تشخیص نوری کاراکتر (OCR) و طبقه‌بندی خودکار، در پرونده‌های دیجیتالی فراهم می‌کند.

این مسئول ادامه داد: ایجاد فرم‌های متفاوت چندزبانه، فراخوانی تمام قابلیت‌های نرم‌افزار با استفاده از وب‌سرویس برای سامانه‌های موجود، مقایسه اسناد و نمایش آن‌ها به‌صورت Slideshow و امانت‌دهی سند به کاربران از دیگر قابلیت های سامانه مدیریت اسناد به شمار می‌رود.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: کاربران می‌توانند برای دسترسی به این سامانه از طریق نشانی city.qazvin.ir در بخش پرتال کارمندی وارد سامانه آرشیو الکترونیکی هوشمند مدیریت اسناد شوند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است

 

منبع : خبرآنلاین
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا