مدیران مشکلات مردم را قبل از ورود دستگاه قضا حل کنند
به گزارش وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ابوالفضل احمدزاده اظهار داشت: گستره ماموریتهای حقوق عامه بسیار زیاد است و رسیدگی به همه موارد نیازمند مدت زمان است که به طور دائم و شبانهروزی در این معاونت در حال انجام است اما متاسفانه برخی مسئولان با کوتاهی و کمکاریهای خود ضمن تحمیل فشار مضاعف و افزایش پرونده، موجبات نارضایتی و گلایهمندی مردم و شهروندان را فراهم میکنند که به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.
سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان افزود: یکی از گلایههای جدی دادستانی مرکز استان این است که متاسفانه مشاهده میشود برخی متولیان امر به دلیل بیتفاوتی و کوتاهی در رسیدگی صحیح و دقیق به مطالبات به حق مردم موجب ایجاد نگرانی شهروندان میشوند که نمونه آن صفهای طویل بنزین و نبود ناوگان حمل و نقل ویژه انتقال زائران پاکستانی در شهر زاهدان بود که با ورود دادستانی خوشبختانه تا حجم بسیاری زیادی این مشکلات برطرف شد.
وی گفت: اگر هر مسئول به وظایف ذاتی که بر عهده دارد عمل کند دیگر نیازی نیست دستگاه قضا برای همه امور در وسط میدان باشد و این امکان فراهم میشود تا به حل دغدغههای اساسیتر و کلان مردم برسد و با این همپوشانی و همکاری به افزایش میزان رضایتمندی مردم برسیم.
احمدزاده تاکید کرد: در میدان بودن و جهادی کردن در دستگاه قضا و خصوصاً معاونت حقوق عامه به امری عادی تبدیل شده و به آن افتخار هم میکنیم و با قوت ادامه خواهد داشت اما این موضوع نباید به سمتی پیش برود که دستگاه قضا به منظور حل و رفع کوچکترین مشکلات و کمکاری مدیران وارد عمل شود که اگر این موارد مجدد مشاهده شود علیه مدیران بیتفاوت ترک فعل صادر شده و با آنها برخورد میکنیم.
انتهای پیام/
این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است