Get News Fast

 

مدیران مشکلات مردم را قبل از ورود دستگاه قضا حل کنند

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان گفت: مدیران و مسئولان استانی مشکلات مردم را تا قبل از ورود دستگاه قضا حل و برطرف کرده و به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

به گزارش وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ابوالفضل احمدزاده اظهار داشت: گستره ماموریت‌های حقوق عامه بسیار زیاد است و رسیدگی به همه موارد نیازمند مدت زمان است که به طور دائم و شبانه‌روزی در این معاونت در حال انجام است اما متاسفانه برخی مسئولان با کوتاهی و کم‌کاری‌های خود ضمن تحمیل فشار مضاعف و افزایش پرونده، موجبات نارضایتی و گلایه‌مندی مردم و شهروندان را فراهم می‌کنند که به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان افزود: یکی از گلایه‌های جدی دادستانی مرکز استان این است که متاسفانه مشاهده می‌شود برخی متولیان امر به دلیل بی‌تفاوتی و کوتاهی در رسیدگی صحیح و دقیق به مطالبات به حق مردم موجب ایجاد نگرانی شهروندان می‌شوند که نمونه آن صف‌های طویل بنزین و نبود ناوگان حمل و نقل ویژه انتقال زائران پاکستانی در شهر زاهدان بود که با ورود دادستانی خوشبختانه تا حجم بسیاری زیادی این مشکلات برطرف شد.
 
وی گفت: اگر هر مسئول به وظایف ذاتی که بر عهده دارد عمل کند دیگر نیازی نیست دستگاه قضا برای همه امور در وسط میدان باشد و این امکان فراهم می‌شود تا به حل دغدغه‌های اساسی‌تر و کلان مردم برسد و با این هم‌پوشانی و همکاری به افزایش میزان رضایت‌مندی مردم برسیم.

احمدزاده تاکید کرد: در میدان بودن و جهادی کردن در دستگاه قضا و خصوصاً معاونت حقوق عامه به امری عادی تبدیل شده و به آن افتخار هم می‌کنیم و با قوت ادامه خواهد داشت اما این موضوع نباید به سمتی پیش برود که دستگاه قضا به منظور حل و رفع کوچکترین مشکلات و کم‌کاری مدیران وارد عمل شود که اگر این موارد مجدد مشاهده شود علیه مدیران بی‌تفاوت ترک فعل صادر شده و با آنها برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/

این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است

 

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا