جزییات اصلاح مصوبه پرداخت کمک های رفاهی دستگاه های اجرایی

سازمان اداری و استخدامی کشور جزییات اصلاح مصوبه پرداخت کمک های رفاهی دستگاه های اجرایی را ابلاغ کرد.

به گزارش  خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حسین عرب اسدی- معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور در ابلاغیه ای اعلام کرد، عطف به نامه شماره 55919 مورخ 17/05/1402 ذیحساب و مدیر کل محترم امور مالی سازمان در خصوص پرداخت کمک‌های رفاهی اعلام می‌دارد:

پیشنهادات دستگاه‌های اجرائی در خصوص «ضوابط اجرائی نحوه اعطای مزایای جانبی به کارکنان دستگاه‌های اجرائی» در جلسه 17/05/1402 شورای حقوق و دستمزد مورد بررسی قرار گرفت و ضمن اعمال برخی اصلاحات در ضوابط ابلاغی (موضوع مصوبه شماره 77392/61592 مورخ 04/05/1402)، متن نهایی ضوابط یاد شده به تصویب آن شورا رسیده و متعاقباً جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

در مصوبه اخیرالذکر، تاریخ اجرای ضوابط مزبور از ابتدای شهریورماه سال جاری تعیین گردیده و بر این اساس، پرداخت‌هایی که قبل از تاریخ مذکور انجام شده است، مشمول مفاد آن ضوابط نمی‌باشد.

همچنین، با اضافه شدن عنوان «کمک های رفاهی» در زمره اقلام مزایای جانبی، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند تمامی پرداخت‌های رفاهی مازاد بر اقلام مندرج در ضوابط فوق‌الذکر را ذیل عنوان یادشده پرداخت نمایند.

انتهای پیام/

 

این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است, در صورت تمایل به مشاهده اخبار اقتصادی بیشتر  پیشنهاد داریم از صفحه اقتصاد ما بازدید نمایید .

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا