Get News Fast

 

وقتی استاندار تلفنت را جواب می‌دهد

استاندار آذربایجان شرقی امروز در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پای صحبت های مردمی نشست و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حضور امروز استاندار آذربایجان شرقی در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، شکل دیگری داشت؛ نماینده عالی دولت در استان امروز بعد از اینکه یک ساعت و نیم پای صحبت های مردم عزیز نشست و با حوصله تمام به مشکلات آنان گوش داد، در پایان طی تماس با مدیران نهادهای مورد اشاره مردم، دستورات لازم برای حل مشکلات شهروندان را صادر کرد. 

تماس گیرنده نخست از روستای «ورجوی» شهرستان مراغه بود که برای آسفالت کردن کوچه شان با آقای استاندار ارتباط برقرار کرده بود. 

استاندار آذربایجان شرقی  نیز در پاسخ به او اعلام کرد که مدیریت ارشد استان به دنبال تامین قیر رایگان برای تداوم طرح های آسفالت ریزی در مناطق روستایی است. 

یک بانوی تبریزی، دیگر تماس گیرنده در ارتباطات مردمی امروز استاندار آذربایجان شرقی بود که  منزل شان در محدوده طرح  ساخت پاساژ «ابریشم» در پیرامون مسجد کبود واقع شده بود و مشکل شان تاکنون حل نشده بود. 

خرم با شکیبایی تمام به درد دل این تماس گیرنده گوش داد و ضمن ثبت مشخصات وی دستور لازم برای پیگیری مشکل او را صادر کرد. 

تماس گیرنده بعدی خانمی از شهرستان هشترود بود که می گفت شوهرش فوت کرده و تنها یک سال بیمه داشته است؛ او از ناکافی بودن مستمری دریافتی اش گلایه داشت. 

او مشکل ارثیه اش را نیز با استاندار آذربایجان شرقی مطرح و وقتی نماینده عالی دولت اعلام کرد که برای حل مشکلش وکیل می گیرد، بغضش ترکید. 

استاندار آذربایجان شرقی همچنین قول داد که مشکل بیمه ای او را نیز پیگیری کند. 

نفر بعدی، کارمند یکی از ادارات در بخش خواجه شهرستان هریس بود که درخواست انتقال به تبریز را داشت، اما مقام عالی استان اعلام کرد که اگر امکان جایگزین برای وی باشد، جابجایی انجام می شود، اما در غیر این صورت باید به خدمت خود در همان محل ادامه دهد. 

یکی از میهمانانان دیگر امروز خرم در سامانه ارتباطات مردم و دولت، شخصی از بخش ترکمنچای بود که می گفت تونل سلطان احمدلو در جاده قدیم میانه، نقطه حادثه خیز بوده و از ابتدای تأسیس آن تا به امروز برق نداشته و همین امر سبب وقوع تصادفات رانندگی متعدد در آن جا می شود. 

استاندار آذربایجان شرقی از اینکه این شهروند وظیفه شناس پیگیر حل مشکلی عمومی است، از او قدردانی کرد و وعده پیگیری مشکل مطروحه را داد. 

نماینده عالی دولت که از شنیدن وضعیت این شهروند ۵۵ ساله متاثر شده بود، مشخصات او را که چهار فرزند دارد، برای پیگیری مشکلش گرفت و ثبت کرد. 

نفر دیگر نیز برادر شهیدی بود که به گفته خودش در یکی از شرکت های تابعه بانک ملت مشغول بود و در هشت سال گذشته امور بانکی را در مناطق هوراند، آبش احمد و‌ کلیبر پیگیری می کند و درخواست انتقال به یکی از شعب بانک و تبدیل وضعیت استخدامی اش را داشت. 

استاندار آذربایجان شرقی نیز قول داد که مشکل او را از مدیریت امور شعب بانک ملت در استان پیگیری کند.

تماس گیرنده دیگر، خانمی بود که شوهرش فوت کرده و درخواست اشتغال فرزندش در یکی از  واحد‌های تولیدی تبریز به جای پدرش را داشت و نماینده عالی دولت پس از ثبت مشخصات وی، اعلام کرد که مشکلش را پیگیری می کند. 

میهمان دیگر استاندار آذربایجان شرقی در ارتباط تلفنی امروز، خانمی زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) در شهرستان هریس بود که می گفت شوهرش عقب مانده است و آنها را رها کرده و از عهده تامین معاش و تحصیل فرزندانش بر نمی آید. 

خرم، پس از دریافت شماره تلفن همراه تماس گیرنده، بلافاصله دستور لازم برای احقاق حقوق این خانواده از کمیته امداد را صادر کرد.

تماس گیرنده بعدی برای حل مشکل وام ازدواجش با نماینده عالی دولت گفت و گو می کرد و از اینکه بانک یک ضامن را برای اعطای تسهیلات نمی پذیرد، به استاندار پناه آورده بود. 

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی در واکنش به این اظهارات، اعلام کرد که مشکل وی را از بانک مربوطه پیگیری می کند.

تماس گیرنده بعدی نیز شهروندی از شهرستان هشترود بود که به دلیل مشکلات مبتلابه ناشی از یک تصادف رانندگی در حین انجام ماموریت، درخواست اشتغال داشت؛ نماینده عالی دولت بعد از شنیدن مشکل وی، قول داد که آن را پیگیری کند. 

نفر دیگر، قالیبافی از روستای «چمن زمین» شهرستان هریس بود که می گفت بدهی دارد و مقام عالی استان اعلام کرد تسهیلات اشتغال به وی پرداخت می شود تا مشکلاتش را برطرف کند.

استاندار آذربایجان شرقی پس از اتمام زمان ارتباطات مردمی، در همان محل و در تماس تلفنی با مدیران نهادهای مربوطه،  رفع مشکلات تماس گیرندگان را پیگیری کرد.

نماینده عالی دولت در استان در این راستا با مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی، شهردار منطقه تاریخی تبریز و مدیر امور شعب بانک رفاه در استان، گفت و گو و دستورات لازم برای حل مشکلات تماس گیرندگان را صادر کرد.

پایان پیام/


این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است

منبع : خبرگزاری فارس
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − ده =

دکمه بازگشت به بالا