Get News Fast

 

افزایش ۸ درصدی تماس شهروندان با پلیس ایلام

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از ثبت ۱۷۴ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ استان خبر داد و گفت: تماس شهروندان با پلیس ایلام در شش ماهه اول سال رشد ۸ درصدی داشته است.

به گزارش وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، سرهنگ علی جمالوندی امروز، اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و مضاعف پلیس به هم استانی‌های عزیز و همچنین اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی استان در شش ماهه اول سال جاری تعداد 174 هزار و 326 تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این تعداد تماس 61 هزار و 156 مورد خبر عملیاتی که نیازمند حضور پلیس در صحنه بوده که 35 درصد از کل تماس‌ها را شامل می‌شود.

معاون عملیات انتظامی استان ایلام تصریح کرد: از مجموع تماس‌های برقرار شده با این مرکز 65 درصد از تماس‌ها ارشاد و راهنمایی بوده که توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی‌های لازم به شهروندان ارائه شده است.

جمالوندی بیان کرد: این حجم از تماس‌های مردم مومن و شریف استان ایلام با پلیس، نشان از اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی است که همین اعتماد مردم موجب افزایش انگیزه خدمت مضاعف و جهادی به شهروندان را خواهد داشت و این اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه برای پلیس است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به افزایش روزمره تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، عنوان کرد: تنوع و فراوانی مأموریت‌های فراجا، جمعیت و پیچیدگی جرایم، ماموریت‌های پلیس به منظور هدفمند کردن توان عملیاتی به دو بخش فوریتی و غیرفوریتی تقسیم‌بندی شده است.

معاون عملیات انتظامی استان ایلام، گفت: تفکیک ماموریت‌های 110 به دو بخش فوریتی و غیرفوریتی، باعث حضور سریع، مؤثر و به موقع ماموران انتظامی در صحنه، افزایش هزینه جرم و ایجاد بازدارندگی در مجرمان، هدایت توان عملیاتی فراجا به سمت نیازهای واقعی مردم به فوریت‌های پلیسی، بهره‌برداری از اطلاعات بالقوه مردمی در جهت تأمین اطلاعات مورد نیاز رده‌های مأموریتی انتظامی و به‌کارگیری پلیس های تخصصی با توجه به نوع تماس های مردمی با سامانه 110 می‌شود.

وی با بیان این که مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به صورت شبانه روزی آماده خدمات‌رسانی و رسیدگی به نیازهای حوزه نظم و امنیت عموم مردم است، عنوان کرد: با توجه به راه‌اندازی سامانه پیامکی 11084 در ایلام برای افراد سخت گویش و ناشنوا، همشهریان عزیز می توانند به صورت پیامکی با 110 تماس و ارتباط بگیرند.

انتهای پیام/180/

این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است

 

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا