راه اندازی آزمایشی شماره تلفن۱۶۷۹جهت پاسخگویی به مشتریان بانک ملی

شماره تلفن ۱۶۷۹ جهت پاسخگویی به سوالات و ابهام های مشتریان بانک ملی ایران،از امروز به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیش از این تنها شماره تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰ جهت پاسخگویی به مشتریان اختصاص داشت که از امروز شماره تلفن ۱۶۷۹( بدون پیش شماره ۰۲۱) نیز به صورت آزمایشی در کنار شماره مذکور، به این کار اختصاص داده شده است.

مشتریان گرامی می‌توانند جهت دریافت راهنمایی از خدمات بانک، پاسخ به سوالات و مشکلات بانکی خود و همچنین ارائه پیشنهادات به بانک ملی ایران با شماره تلفن جدید ۱۶۷۹ بانک ملی ایران تماس حاصل نمایند.

گفتنی است واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره مذکور از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱ آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است؛ مشتریان می‌توانند پس از تماس با شماره‌های فوق، با شماره گیری عدد ۳ با کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک به منظور پاسخگویی به سوالات و با شماره گیری عدد ۴ به کارشناسان واحد ارتباط مردمی نظام‌های پرداخت جهت طرح سوال در خصوص سامانه‌های فنی نظیر ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت‌های سیستم متمرکز ارتباط برقرار نمایند.

گفتنی است در آینده نزدیک این شماره چهار رقمی، جایگزین شماره ۰۲۱۶۴۱۴۰ خواهد شد.

کد خبر 5920545

این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است, در صورت تمایل به مشاهده اخبار اقتصادی بیشتر  پیشنهاد داریم از صفحه اقتصاد ما بازدید نمایید .

منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا