پاسخگویی به بیش از ۹۰۰ تماس شهروندان در سامانه ۱۳۷شهرداری شهرکرد
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، بهروز محمدپور اظهارداشت: سامانه ۱۳۷ جهت دریافت نظرات، پیشنهادات و رسیدگی به مطالبات شهروندان در شهرداری شهرکرد راهاندازی شده است که تماسها در حوزههای عمرانی، خدمات شهری، شهرسازی و معماری، کنترل و نظارت، زیباسازی، نظافت بهداشت محیط شهری و ارتقای سلامت و پاکیزگی سطح شهر بوده است.
وی افزود: در ۷ ماهه امسال ۹۷۴ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد برقرار که تمامی آنها به واحد مربوطه ارجاع تا درکمترین زمان ممکن، پاسخ داده شود.
مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشترین تماسها با این سامانه بیشتر در فصل زمستان و در زمان بارش برف میباشد که از شهروندان تقاضا میگردد در زمان بارش برف ضمن همکاری با مدیریت شهری در برف روبی و بازگشایی جلوی درب منازل خود از ریختن برف در معابر عمومی و جوی و جداول خودداری کنند.
46
این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است