Get News Fast

 

پاسخگویی به بیش از ۹۰۰ تماس شهروندان در سامانه ۱۳۷شهرداری شهرکرد

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: سامانه ۱۳۷ جهت دریافت نظرات، پیشنهادات و رسیدگی به مطالبات شهروندان در شهرداری شهرکرد راه‌اندازی شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، بهروز محمدپور اظهارداشت: سامانه ۱۳۷ جهت دریافت نظرات، پیشنهادات و رسیدگی به مطالبات شهروندان در شهرداری شهرکرد راه‌اندازی شده است که تماس‌ها در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری، شهرسازی و معماری، کنترل و نظارت، زیباسازی، نظافت بهداشت محیط شهری و ارتقای سلامت و پاکیزگی سطح شهر بوده است.

وی افزود: در ۷ ماهه امسال ۹۷۴ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد برقرار که تمامی آن‌ها به واحد مربوطه ارجاع تا درکمترین زمان ممکن، پاسخ داده شود.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشترین تماس‌ها با این سامانه بیشتر در فصل زمستان و در زمان بارش برف می‌باشد که از شهروندان تقاضا می‌گردد در زمان بارش برف ضمن همکاری با مدیریت شهری در برف روبی و بازگشایی جلوی درب منازل خود از ریختن برف در معابر عمومی و جوی و جداول خودداری کنند.

46

این خبر در هاب خبری وبانگاه بازنشر شده است

منبع : خبرآنلاین
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا