ارائه نوینترین خدمات به مسافران در پایانه جدید فرودگاهی کیش
مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش با بیان اینکه پایانه جدید فرودگاهی کیش، بسیار مدرن و هوشمند است، گفت: این پایانه سالانه ظرفیت پذیرش شش میلیون مسافر را دارد. |
به گزارش وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از کیش، عزتالله محمدی در بازدید از نحوه خدمات رسانی شرکتهای هواپیمایی مستقر در این پایانه اظهار داشت: با توجه به ظرفیت این پایانه و زیربنای 49 هزار مترمربعی آن، مشکلی در ارایه خدمات به مسافران در ایام شلوغ سال به ویژه نوروز نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه از روز گذشته (شنبه 18 آذرماه) تمامی پروازها به پایانه جدید فرودگاهی کیش منتقل شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پر کار فرودگاه کیش، به منظور ارائه خدمات شایسته و نیز رفع ایرادات و اشکالات احتمالی، روند انتقال پروازها به این پایانه به یک باره صورت نگرفت و در چند مرحله انجام شد و روز گذشته تمام پروازها به این پایانه منتقل گردید.
مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش با اشاره به اینکه زیرساخت پارکینگ پایانه جدید برای هوشمند سازی در حال پیگیری است، گفت: به دنبال آن هستیم که خودرو راهنمایان گردشگری در کمترین زمان ممکن در معرض دید مسافران قرار بگیرد و پیشخوانهایی نیز تعبیه خواهد شد تا مسافران بتوانند با کمک آنها، تاکسی خود را برای رسیدن به مقصد به راحتی و در اسرع وقت انتخاب کنند تا شاهد شکل گیری ترافیک در کنار درب ورودی نباشیم.
محمدی با بیان این که می خواهیم در ترمینال جدید خدمات رسانی به نحوی باشد که مسافر از لحظه ورود تا سوار شدن به هواپیما، احساس خوبی داشته باشد، ابراز داشت: قصد داریم یکی از بهترین فرودگاههای هوشمند ایران باشیم و نوینترین خدمات را با زیرساختهایی که تا 4ماه آینده کامل میشود، به مسافران ارائه بدهیم.
وی خاطرنشان کرد: افراد قبل از ورود به فرودگاه، میتوانند با مراجعه به سایت، از شماره پیشخوان (کانتر) پذیرش خود مطلع شوند و آگاهی پیدا کنند که از کدام خروجی به هواپیما سوار خواهند شد و یکسری از خدمات نیز در حوزه فناوری اطاعات در روزهای آتی اضافه میشوند که از میان آنها میتوان به موبایل چکینگ اشاره کرد.
انتهای پیام/7558/.
در صورت تمایل به مشاهده اخبار استانها پیشنهاد داریم از طبقه بندی استانی هاب خبری وبانگاه بازدید نمایید .
منبع | خبرگزاری تسنیم |