تبلیغات شهری دهه فجر در مشهد نیازمند تحول و ارتقا کمی و کیفی است
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت:همه تلاشهای صورت گرفته تبلیغات شهری در مشهد و شهرستانها قابل احترام است اما اقتضائات ایجاب میکند تبلیغات شهری تحول و ارتقا کمی و کیفی پیدا کند. |
وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم:
تبلیغات شهری دهه فجر در مشهد نیازمند تحول و ارتقا کمی و کیفی است
به گزارش وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد، روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اظهارداشت: گرفتار روشهایی شدهایم که به آنها عادت پیدا کردهایم و برخی اثربخشی لازم را از دست داده اند و نیازمند تحول و نوآوری و ابتکارات است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت بسیج مردمی گفت: افزایش حضور مردم در راهپیمایی نیز به تبلیغات سنتی نیست و اگر پیامک و اتوماسیون را کنار بگذاریم و با دعوت مستقیم و صمیمی هر فرد فقط 10 نفر را از اطرافیان خود را دعوت کنیم شرایط متفاوتی خواهیم داشت.
وی در ادامه سخنان خود میدان دادن به نوجوان و جوانان را حائز اهمیت دانست و اذعان کرد: تا زمانی که به نوجوانان میدان ندهیم، نباید انتظار داشته باشیم نوجوانان مورد طمع و سو استفاده نقشه دشمن قرار نگیرند. اگر قرار است نوجوانان و جوانان در میدان دشمن نباشند، باید بستر حضور و نقش آفرینی آنها را در میدان انقلاب فراهم کنیم.
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: قرارگاه چهارده صفر دو در بیش از 47 منطقه آموزش و پرورش استان با حمایت ویژه استاندار فعال است و فرصت مغتنمی است که دستگاهها از این ظرفیت در برنامه های خود استفاده کنند.
گنابادی نژاد در پایان با تاکید بر موضوع خط محتوا خاطر نشان کرد: جشن دهه فجر نباید یک شکل باشد، بعضی اوقات جشنها فاقد محتوا هستند. باید بتوانیم از اندیشه مترقی امام و رهبر معظم انقلاب صیانت کنیم.
انتهای پیام/282
در صورت تمایل به مشاهده اخبار استانها پیشنهاد داریم از طبقه بندی استانی هاب خبری وبانگاه بازدید نمایید .
منبع | خبرگزاری تسنیم |