تولیپس دنبال برندسازی برای ورود با بازار جهانی
شرکتها و صنایع بزرگ در جهت افزایش سهم خود در بازار و بهبود بهرهوری در جستجوی راهکارهای موثری هستند تا در بازار رقابت گوی سبقت را از رقبا بربایند. |
وبانگاه به نقل از خبرگزاری مهر:
تولیپس دنبال برندسازی برای ورود با بازار جهانی
به گزارش وبانگاه به نقل از خبرگزاری مهر، این فرصت یعنی همکاری درازمدت صنایع و برندها با شرکتها و آژانسهای بازاریابی و تبلیغات این امکان را به صنایع و تولیدکنندگان میدهد تا به درک و ارزشهای مشترک در بازار رسیده و به نتایج مفیدی در روند تولید، فروش و خدمات خود دست بایند.
شرکتها و صنایع بزرگ جهان سالهاست که تجربه همکاری بلند مدت با متخصصین حوزه بازاریابی و تبلیغات را آزموده و نتایج درخشانی نیز کسب کرده اند اما این تجربه ارزشمند جهانی برای نخستین بار است که در کشور میان دو شرکت خوشنام و خلاق رخ میدهد.
در تاریخ ۱۵ بهمنماه در هتل پارسیان تهران قرارداد همکاری بلند مدت میان شرکت تولیپس و هلدینگ بازاریابی و تبلیغات مات با حضور اصحاب رسانه منعقد شد تا نگاه درازمدت در تأمین منافع مشترک برندها در کشور وارد مرحله نوینی شود.
در ابتدای مراسم دو شرکت با پخش تیزر اختصاصی خود اقدام به معرفی اجمالی خود به اصحاب رسانه کردند تا دستاوردها و دانش و تجربه خود را هرچه بیشتر و بی واسطه به مخاطبان خود و اصحاب رسانه منتقل کنند.
سخنرانی مدیرعامل شرکت تولیپس
مجری مراسم مهدی توتونچی از مجریان باتجربه حوزه صدا و تصویر با خیر مقدم به میهمانان و اصحاب رسانه به ارائه شرح کوتاهی از اهداف این نشست پرداخت و سپس به عنوان سخنران نخست از مدیر عامل تولیپس، آقای علیمحمدی برای سخنرانی دعوت به عمل آوردند.
علیمحمدی با ارائه تاریخچه مختصری از برند ناسیونال ایران و سابقه بیش از پنچاه ساله این برند و همچنین دستاوردهای این برند در صنعت لوازم خانگی به برند تولیپس به عنوان یکی از خوشنام ترین برندها در این عرصه اشاره کرد. ایشان به مراحل مختلف رشد و نوآوری در این شرکت به عنوان واردکننده تکنولوژی اشاره کرده و تلاش این شرکت برای ارائه محصولات به روز به همراه پشتیبانی و خدمات پس از فروش را یکی از اهداف این شرکت دانست.
علیمحمدی، مدیر عامل تولیپس همچنین به نگاه ویژه این شرکت به دانش تخصصی در حوزه بازاریابی و تبلیغات اشاره کرد و همین نگاه را عامل جستجوی این شرکت برای یافتن یک مجموعه حرفهای برای همکاری دراز مدت در عرصه لوازم خانگی دانست.
مدیر عامل تولیپس انتخاب هلدینگ بازاریابی و تبلیغات مات به عنوان همکار و شریک تجاری را مرحلهای ارزشمند برای رشد و تعالی برند تولیپس دانست و افزود: بی تردید همکاری تولیپش و مات میتواند بر بهروه وری، برندینگ و معرفی هرچه بیشتر این برند به مشتریان خود منجر شود. وی همچنین با اشاره به شعار شرکت تولیپس “حال خوب زندگی”
افزود ما در شرکت تولیپس با ارائه سبد محصولی شامل بیش از پنجاه محصول با کیفیت توانسته ایم به این شعار خود جامه عمل بپوشانیم.
سخنرانی مدیرعامل هلدینگ بازاریابی و تبلیغات مات
سپس مجری برنامه از آقای بهرامی، مدیرعامل هلدینگ مات برای سخنرانی دعوت به عمل آوردند. آقای بهرامی، مدیرعامل هلدینگ بازاریابی و تبلیغات مات با قدردانی از حضور اصحاب رسانه به نقش ارزشمند و مهم آنها به اهمیت دادن به حوزه مارکتینگ و تبلیغات اشاره کرد.
مدیرعامل هلدینگ بازاریابی و تبلیغات مات سپس با اشاره به اینکه شرکتهای بزرگ و ارزنده جهان سال هاست چنین تجربهای را با شرکتهای بازاریابی و برندینگ آغاز کرده و در این راه به پیشرفتهای چشمگیری رسیده اند، ابراز خرسندی کرد که این اتفاق فرخنده بتواند آغاز راهی طولانی و ماندگار در حوزه بازاریابی و تبلیغات را رقم برند.
بهرامی در ادامه افزود: مات با دارا بودن دانش روز در حوزه تبلیغات، تمامی نیازهای یک برند تجاری در حوزه بازاریابی و تبلیغات را تأمین و به شکل شایسته ای پاسخ میدهد و شرکت تولیپس و برند تجاری ناسیونال ایران نمونه بارز این همکاری مؤثر ودراز مدت است.
در ادامه برنامه از اصحاب رسانه برای مطرح کردن پرسشهای خود دعوت به عمل آمد و مدیران دو شرکت به پرسشهای خبرنگاران پاسخ دادند.
لازم به ذکر است که اصحاب رسانه با استقبال از چنین نشستی نسبت به ادامه روند امضای چنین تفاهم نامههایی با دیگر برندها ابراز امیدواری کردند.
در پایان مراسم دو مدیر عامل با امضای تفاهم نامه و تبادل آن به این همکاری رسمیت بخشیده و نسبت به تداوم این همکاری در طولانی مدت ابراز امیدواری کردند.
منبع | خبرگزاری مهر |
|