هوشمندسازی ۱۰۰ درصدی خدمات شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران از هوشمندسازی ۱۰۰ درصدی خدمات این شرکت خبر داد. |
وبانگاه به نقل از خبرگزاری مهر:
هوشمندسازی ۱۰۰ درصدی خدمات شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی
به گزارش وبانگاه به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، عباس باصفا، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران با ارائه گزارش عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش در پنجره ملی هوشمند و پنجره مدیریت زمین در این خصوص اظهار کرد: طبق بند ج تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، همه دستگاههای اجرایی موظفند تا پایان تیرماه ۱۴۰۲ حداقل ۲۰ درصد از خدمات خود را بهصورت هوشمند ارائه کنند که شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی تاکنون در این خصوص ۱۰۰ درصد و شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ۷۵ درصد از خدمات خود را هوشمند کرده و به همه تعهدهای خود در این زمینه عمل کرده است.
وی تأکید کرد: همچنین به منظور اجرای ماده ۵ مصوبه جلسه دوازدهم شورای اجرایی فناوری اطلاعات، ایجاد زیرساختهای لازم برای پیشگیری و مقابله با پدیده زمینخواری، تخریب اراضی ملی، منابع طبیعی کشور و تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی و برای آسانسازی همکاریهای میاندستگاهی و اجرا و پیادهسازی نهایی سامانه پنجره واحد زمین، ستاد شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی، ستاد و ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش، ستاد و ۱۲ منطقه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران و شرکت پالایش نفت آبادان تاکنون به پنجره واحد زمین متصل شدهاند و همه استعلامها از طریق این سامانه انجام میشود.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی تصریح کرد: شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی نخستین شرکت در سطح وزارت نفت و از معدود دستگاههای اجرایی کشور به شمار میآید که به پنجره واحد زمین متصل شده است.
منبع | خبرگزاری مهر |