Get News Fast

هوشمندسازی ۱۰۰ درصدی خدمات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از هوشمندسازی ۱۰۰ درصدی خدمات این شرکت خبر داد.

وبانگاه به نقل از خبرگزاری مهر:

هوشمندسازی ۱۰۰ درصدی خدمات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی

به گزارش وبانگاه به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، عباس باصفا، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با ارائه گزارش عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش در پنجره ملی هوشمند و پنجره مدیریت زمین در این خصوص اظهار کرد: طبق بند ج تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، همه دستگاه‌های اجرایی موظفند تا پایان تیرماه ۱۴۰۲ حداقل ۲۰ درصد از خدمات خود را به‌صورت هوشمند ارائه کنند که شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تاکنون در این خصوص ۱۰۰ درصد و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ۷۵ درصد از خدمات خود را هوشمند کرده و به همه تعهدهای خود در این زمینه عمل کرده است.

وی تأکید کرد: همچنین به منظور اجرای ماده ۵ مصوبه جلسه دوازدهم شورای اجرایی فناوری اطلاعات، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای پیشگیری و مقابله با پدیده زمین‌خواری، تخریب اراضی ملی، منابع طبیعی کشور و تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی و برای آسان‌سازی همکاری‌های میان‌دستگاهی و اجرا و پیاده‌سازی نهایی سامانه پنجره واحد زمین، ستاد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، ستاد و ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش، ستاد و ۱۲ منطقه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران و شرکت پالایش نفت آبادان تاکنون به پنجره واحد زمین متصل شده‌اند و همه استعلام‌ها از طریق این سامانه انجام می‌شود.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نخستین شرکت در سطح وزارت نفت و از معدود دستگاه‌های اجرایی کشور به شمار می‌آید که به پنجره واحد زمین متصل شده است.

 

منبع خبرگزاری مهر
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا