Get News Fast

 

خودروسازان چینی خودشیرین شدند

افزایش قیمت تسلا در چین با کاهش‌ قیمت خودروسازان دیگر مواجه شد.

وبانگاه به نقل از خبرگزاری ایسنا:

خودروسازان چینی خودشیرین شدند

به گزارش وبانگاه به نقل از ایسنا، خودروسازان چینی برای استفاده از افزایش قیمت اخیر تسلا و دفاع در برابر ورود شیائومی به بازار، شیرین کننده‌هایی مانند یارانه و کوپن برای جذب خریداران احتمالی خودرو ارائه می‌دهند.

نیو در شانگهای طرحی را اعلام کرد که حداکثر یک میلیارد یوان (۱۸۶.۴ میلیون دلار سنگاپور) مشوق برای رانندگان خودروهای بنزینی در نظر می‌گیرد. در همین حال اکسپنگ، قیمت برخی از مدل‌های خود را تا ۲۰ هزار یوان کاهش داد و چری اتومبیل گفت که هزینه مالیات خرید مدل‌های منتخب را پوشش می‌دهد و همچنین معاملات بهتری برای خودروهای دست دوم مشتریان ارائه می‌دهد. این حرکت‌ها برخلاف خودروسازی تسلا و افزایش قیمت خودروی Y است.

بلومبرگ اواخر ماه گذشته گزارش داد، با توجه به اطلاع مردم از افزایش قیمت‌ها، تسلا مجبور شد تولید خود را از کارخانه شانگهای کاهش دهد. محموله‌های تسلا در دو ماه اول سال ۲۰۲۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است در حالی که فروش کلی خودروهای سواری در چین افزایش یافته است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، مجموعه تازه‌ای از شیرین‌کننده‌ها و تعدیل‌های قیمت در حالی اتفاق می‌افتد که غول لوازم الکترونیکی شیائومی نیز رسماً وارد بزرگترین بازار خودروهای الکتریکی جهان شد و هفته گذشته از قیمت و سفارش اولیه SU۷ خود رونمایی کرد.

انتهای پیام

 

© خبرگزاری ایسنا > خبرنگار: فاطمه محمد‌نژاد
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا