Get News Fast

 

مراحل درخواست مقرری بیمه‌ بیکاری در سامانه جامع روابط کار

فرم ثبت نام بیمه بیکاری، یک فرم کامل در زمینه ثبت درخواست برای بیمه بیکاری می باشد. لذا افرادی که قصد ثبت نام در بیمه بیکاری را دارند، بایدبه سایت جامع روابط کار وارد شوند و فرم بیمه بیکاری را پرکنند.

وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم:

مراحل درخواست مقرری بیمه‌ بیکاری در سامانه جامع روابط کار

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم، افرادی که قصد دریافت بیمه بیکاری را دارند، باید به سامانه جامع روابط کار وارد شوند و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، فرم ثبت نام بیمه بیکاری خود را تکمیل نمایند. فرم ثبت نام بیمه بیکاری باید به صورت الکترونیکی و غیر حضوری در این سامانه تکمیل و ارسال شود.

در مرحله اول احراز هویت از طریق مراجعه حضوری به کاریابی ها غیر دولتی منتخب بیمه بیکاری یا دفاتر پیشخوان دولت و یا به صورت آنلاین از طریق سامانه جامع روابط کار به نشانی www.prkar.mcls.gov.ir و سپس دریافت نام کاربری و رمز عبور از طریق پیامک.

در مرحله بعدی در صورت اخراج کارگر بدون قرارداد کار و یا اخراج کارگر در اثنا قرارداد کار می بایست, فرم دادخواست اولیه پر شود.

دادنامه قطعی مراجع حل اختلاف کار و مدارک قطعیت رای مراجع مذکور

در مرحله آخر و بعد از اعلام تاریخ بیکاری از تاریخ ثبت درخواست تا تاریخ بیکاری بیشتر از گذشته می بایست رای هیإت حل اختلاف اداره کار محل کارگراه خود را جهت نمودن تاخیر بیش از 30روز در قسمت مربوط بارگذاری نمایند.

 

مراحل درخواست مقرری بیمه‌ بیکاری در سامانه جامع روابط کار

 

انتهای پیام/

 

© خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا