آغاز فرآیند صدور اسناد مالکیت بازار تاریخی کاشان
رئیس اداره ثبت اسناد کاشان از آغاز فرآیند صدور اسناد مالکیت بازار تاریخی کاشان خبر داد. |
وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم:
آغاز فرآیند صدور اسناد مالکیت بازار تاریخی کاشان
به گزارش وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدعلی ناظمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به وظایف اداره ثبت اسناد و املاک، اظهار داشت: یکی از وظایف اداره ثبت اسناد و املاک تثبیت مالکیتها و حدنگاری املاک و اراضی است.
وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم حدنگاری بازار کاشان است، افزود: حدنگاری بازار کاشان از آنجا اهمیت دارد که موضوعات میراث را داریم و پروندههای قضایی نیز به دلیل اختلاف با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان تشکیل شده و از سوی دیگر مسائل شهرداری را داریم.
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کاشان ابراز داشت: در حال حاضر تمام نقشهبرداریها با شرکت مشاور در حال انجام است تا موضوعات میراث فرهنگی نیز پیگیری شود و اسناد مالکیت شهروندان در بازار کاشان صادر شود.
وی با بیان اینکه برآورد ما آن است که مقدمات کار تا پایان سال انجام میشود، گفت: ما میتوانیم تطبیق با مجاور را انجام بدهیم و مکاتبات با شهرداری و سایر ارگانها که باعث طولانیتر شدن مسیر و روند کار میشد حذف میشود و امورات شهروندان تسریع پیدا میکند.
ناظمی از تسریع در بازدیدهای صورت گرفته از سوی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کاشان، تصریح کرد: اسناد صادر شده نیز بدون هیچ مشکل و یا اختلافی صادر میشود و افراد صرفا برای برگه اسناد هزینه پرداخت میکنند و مابقی هزینهها از سوی اداره ثبت اسناد و املاک کاشان انجام میشود.
انتهای پیام/801/
© | خبرگزاری تسنیم |