آغاز فرآیند صدور اسناد مالکیت بازار تاریخی کاشان

رئیس اداره ثبت اسناد کاشان از آغاز فرآیند صدور اسناد مالکیت بازار تاریخی کاشان خبر داد.

وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم:

آغاز فرآیند صدور اسناد مالکیت بازار تاریخی کاشان

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدعلی ناظمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به وظایف اداره ثبت اسناد و املاک، اظهار داشت: یکی از وظایف اداره ثبت اسناد و املاک تثبیت مالکیت‌ها و حدنگاری املاک و اراضی است.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم حدنگاری بازار کاشان است، افزود: حدنگاری بازار کاشان از آنجا اهمیت دارد که موضوعات میراث را داریم و پرونده‌های قضایی نیز به دلیل اختلاف با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان تشکیل شده و از سوی دیگر مسائل شهرداری را داریم.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کاشان ابراز داشت: در حال حاضر تمام نقشه‌برداری‌ها با شرکت مشاور در حال انجام است تا موضوعات میراث فرهنگی نیز پیگیری شود و اسناد مالکیت شهروندان در بازار کاشان صادر شود.

وی با بیان اینکه برآورد ما آن است که مقدمات کار تا پایان سال انجام می‌شود، گفت: ما می‌توانیم تطبیق با مجاور را انجام بدهیم و مکاتبات با شهرداری و سایر ارگان‌ها که باعث طولانی‌تر شدن مسیر و روند کار می‌شد حذف می‌شود و امورات شهروندان تسریع پیدا می‌کند‌.

ناظمی از تسریع در بازدیدهای صورت گرفته از سوی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کاشان، تصریح کرد: اسناد صادر شده نیز بدون هیچ مشکل و یا اختلافی صادر می‌شود و افراد صرفا برای برگه اسناد هزینه پرداخت می‌کنند و مابقی هزینه‌ها از سوی اداره ثبت اسناد و املاک کاشان انجام می‌شود.

انتهای پیام/801/

 

© خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا