_گزینه_ “_عجله_ _ندارم_” _از_ _تپسی_ _حذف_ _شد_
طبق بررسیهای انجام شده و اعلام کاربران گزینه “عجله ندارم” از برنامه شرکت تاکسی اینترنتی(تپسی) حذف شده است. |
وبانگاه به نقل از خبرگزاری ایسنا:
گزینه “عجله ندارم” از تپسی حذف شد
به گزارش وبانگاه به نقل از ایسنا، گزارشها و اعلام کاربران در فضای مجازی حاکی از آن است که گزینه عجله ندارم هم از تپسی حذف شده است.
آنگونه که روابطعمومی تپسی توضیح داده این گزینه به دستور قضایی از ابتدای هفته جاری از تپسی حذف شده است.
گزینه «عجله ندارم» یکی از گزینههایی موجود در تپسی برای کاربران مسافری بود که میخواستند مدت زمان بیشتری منتظر پذیرش درخواست سفرشان بمانند اما هزینه کمتری برای سفر بپردازند. این گزینه از شنبه، هشتم اردیبهشت ماه از پلتفرم تپسی حذف شده است.
بیشتر بخوانید:
چالش تاکسیهای اینترنتی؛ از انحصار در بازار تا دامپینگ قیمت
پیش از این با پیگیریهای سازمان تعزیرات حکومتی، گزینه «عجله دارم» از تاکسی های اینترنتی از جمله اسنپ حذف شده بود.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اسفند سال گذشته در این زمینه توضیح داد: این گزینه از موضوعاتی بود که هیچ دستگاهی به آن ورود نداشته و ما راسا ورود کردیم و قطعا از مصادیق گرانفروشی است. قبلأ تذکرات لازم داده شده و پرونده تشکیل شده و در حال تحقیقات مقدماتی است. اتمام حجت میکنم که شرکتهای تاکسیهای اینترنتی خودشان این گزینه را جمع کنند زیرا اجحاف در حق مردم است و برخی از شرکتها از دیروز که پیگیر بودیم قول دادند که آن را حذف کنند.
انتهای پیام
© | خبرگزاری ایسنا > خبرنگار: یاسمین نسبتی |