Get News Fast

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا

مدیرکل صدا و سیما مازندران گفت: با هدف گرم شدن تنور انتخابات پخش مناظرات تلویزیونی در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی آغاز می‌شود.

وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم:

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا

اخبار استانها –

به گزارش وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، هادی ابراهیمی افزود: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات، سازمان صدا و سیما مقرر شده تا مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در رسانه استانی پخش شود.

وی با بیان اینکه مناظرات همانند دور نخست پخش خواهد شد، افزود: ضبط مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی 4 نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر،جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی و سیمرغ پایان یافت.

ابراهیمی تصریح کرد: این مناظره‌ها و برنامه‌ها از فردا پنج شنبه 13 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیما مازندران افزود: 3 مناظره انتخاباتی 60 دقیقه‌ای قرار است با موضوع اقتصادی، سیاسی و بومی محلی و فرهنگی با شرکت این نامزد‌ها که در صدا‌ و سیمای مازندران ضبط شده است  پخش شود.

ابراهیمی بیان کرد: هر مناظره تلویزیونی یک بار پخش خواهد شد و یک بار نیز بازپخش دارد.

وی ادامه داد: نخستین مناظره انتخاباتی ساعت 21:30 پنج شنبه 13 اردیبهشت از سیمای مازندران در کنداکتور پخش قرار می‌گیرد.

 مدیر کل صدا و سیمای مازندران ادامه داد: مناظره‌های دوم و سوم انتخاباتی نیز در ساعت 21:30 روز‌های یک شنبه 16 اردیبهشت و روز سه شنبه 18 اردیبهشت پخش می‌شود.

ابراهیمی افزود: صدا و سیمای مازندران از هر 4 نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی ،جویبار و سیمرغ یک ویدیوی 20 دقیقه‌ای ضبط کرده است که پخش فیلم‌های تبلیغاتی هم از سیمای مازندران از فردا پنج شنبه 13 اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: فیلم‌های تبلیغاتی هر نامزد انتخاباتی روزانه یک بار پخش می‌شود.

 ابراهیمی گفت: در زمان یک هفته‌ای تبلیغات که در قانون انتخابات به آن اشاره شده است فیلم تبلیغاتی هر نامزد در مجموع 7 بار در یک هفته پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران یادآور شد: پخش فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های انتخاباتی میان نامزد‌ها از جذاب‌ترین برنامه‌های رسانه استانی در طول انتخابات‌های گذشته است که به شور انتخاباتی کمک می‌کند.

ابراهیمی گفت: رسانه ملی تلاش دارد با تولید و پخش مناظره‌های انتخاباتی و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس فضای جامعه را به سمت مشارکت انتخاباتی سوق دهد.

وی یادآور شد: تولید و پخش مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در دور دوم انتخابات رایگان بود و هزینه‌ای دریافت نشد.

انتهای پیام/

 

© خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا