کسب رتبه اول گروه سایپا در ارائه خدمات پس از فروش
گروه خودروسازی سایپا در ارزیابی وزارت صمت توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق شد، برای نخستین بار رتبه یک ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سبک در حوزه محصولات تولیدی گروه سایپا و همچنین رتبه یک خدمات پس از فروش در حوزه ارائه خدمات به محصولات گروه پارس خودرو را کسب کند. |
کسب رتبه اول گروه سایپا در ارائه خدمات پس از فروش
به گزارش وبانگاه به نقل از ایسنا، جواد توسلی مهر – مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا – درباره دستاورد این مجموعه در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات تولیدی گروه سایپا، گفت: کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط شرکت سایپایدک حاصل استقرار تفکری جدید در عرصه ارائه خدمات و با تکیه بر توان شبکه نمایندگی ها و کارکنان متعهد گروه سایپا است.
او افزود: در سه ماهه نخست سال جاری با اقدامات جهادی، تشکیل تیمهای حل مساله، شناسایی کاستیها در فرآیندهای مختلف سازمان، تعریف اقدامات اصلاحی اثر بخش و تکمیل سوابق ارزیابی سال گذشته، در جهت اعتلای نام خودروسازی سایپا گام برداشته شده است.
توسلی مهر تاکید کرد: هر ساله شرکتهای خدمات پس از فروش، توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مورد ارزیابی قرار میگیرند و شرکت سایپایدک موفق شده در سال جاری سه ستاره کیفی و رتبه یک در محصولات تولیدی گروه سایپا (سواری) را کسب کند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: ماموریت گروه سایپا با کسب رتبه یک به پایان نرسیده و مسئولیت در ارائه خدمات مطلوب و شایسته مردم ایران، بیشتر از پیش شده است. مسیر توسعه و بهبود همواره از اولویتهای گروه سایپا بوده است.
انتهای پیام
© | خبرگزاری ایسنا > خبرنگار: فرزانه حسینیپور | 37 |