Get News Fast

 

عمده احداث جاده 4خطه شهرکرد ـ شلمزار انجام شد

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: از سه راهی خوزستان به سمت شلمزار که به عنوان جاده مرگ یاد می‌شد اتفاقات خوبی افتاده و عمده ۴خطه ۳۵کیلومتری این راه ساخته شده و بخش‌های باقی مانده را در تلاشیم انجام شود.

عمده احداث جاده 4خطه شهرکرد ـ شلمزار انجام شد

خدایار باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه از دیرباز در صنعت حمل و نقل همیشه زیرساخت‌ها باعث توسعه شده است، اظهار داشت: توسعه راه‌ها را در چهارمحال و بختیاری به دو منظور است، اول اینکه زیرساخت‌های توسعه و ارتباطات با استان‌های همجوار و در کریدورهای مختلف ملی و بین‌المللی انجام شود و موضوع مهمتر بحث ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در نزدیکی مرکز استان در 3راهی هفشجان هر روز تصادفات بود اما خوشبختانه پلی ساخته شد و به زودی تقدیم مردم می‌شود که باعث کاهش تعداد فوتی‌ها و عبور و مرور آسان می‌شود.

باقری بیان کرد: در مسیر کمربندی سامان نیز پلی ساخته می‌شود، همچنین از سه راهی خوزستان به سمت شلمزار که به عنوان جاده مرگ یاد می‌شد اتفاقات خوبی افتاد و عمده 4خطه 35کیلومتری این راه ساخته شده و بخش‌های باقی مانده را در تلاشیم انجام شود.

وی با بیان اینکه درمسیر فرخشهر به دزک  که به جاده شلمزار وصل می‌شود در تلاشیم تا نقاط حادثه خیز حذف شود، مطرح کرد:  مسیر بروجن به لردگان 4خطه ساخته شده اما در گردنه کره‌بس نقطه حادثه‌خیز بدی وجود دارد که تونل ساخته شده و امیدواریم به زودی بتوانیم پل را ساخته و مسیر کامل زیر بار ترافیک رود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: سه راهی گوشکی به قره به یاسوج در حال 4خطه شدن است که ترافیک سنگینی دارد، 3تا 4 کیلومتر این راه آسفالت شده و برنامه این است که تا خروجی استان 4خطه شود، همچنین به سمت کارون 4، دو پیمانکار فعال داریم که رفع نقاط حادثه‌خیز و توسعه زیرساخت‌ها را انجام می‌دهند.

باقری عنوان کرد: در شهرستان اردل مسیر گورمیزه از آرزوهای دیرینه مردم است که تونل حفاری شده و یک تونل هم بزودی بازگشایی و شروع می‌کنیم،  پل‌هایی در این مسیر در دست اجرا است.

وی گفت: در مسیر به سمت مسجد سلیمان تونل گردنه چری و تونل‌هایی ادامه تنگ هونی هستند، هر چند از روند پیشرفت پروژه راضی نیستیم اما برای استان نیاز است و باید ساخته شوند. همچنین از سمت داران پیگیر پروژه انزلی به بوشهر سابق هستیم، پروژه فعال است و 5تا 6کیلومتر به زودی زیر بار ترافیک می‌رود.

باقری افزود: در مسیر حاشیه زاینده‌رود در ایام تعطیل ترافیک سنگین است که بین قراقوش و گرمدره طی 40روز گذشته یک کیلومتر آسفالت شده و اگر زمینه اعتباری آن‌ها را بتوانیم درست کنیم حتما ادامه خواهیم داد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: رایزنی‌هایی از محل فروش اوراق پبا بعضی از بانک‌ها انجام شده است، چند بانک اعلام آمادگی کردند و با یک بانک یک همت توافق شده است، امیدواریم تا یک ماه آینده در پروژه‌ها تزریق کنیم.

انتهای پیام/7540/.

 

© خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا