فرهنگسراها خط مقدم ارتباط با شهروندان هستند
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری تبریز گفت: فرهنگسراها خط مقدم ارتباط با شهروندان هستند. |
فرهنگسراها خط مقدم ارتباط با شهروندان هستند
به گزارش بخش استانی وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، امیر نصیربیگی در نشست بررسی زیرساختها و ظرفیتها و پتانسیلهای حوزه فرهنگی منطقه سه، به وضعیت مطلوب فعالیت فرهنگی شهرداری این منطقه در دوره مدیریت فعلی اشاره کرد و خطاب به شهردار منطقه گفت: نقشآفرینی شما در حوزه فرهنگی قابل توجه بوده و شاهد تحرک و فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و ورزشی خوبی در منطقه هستیم.
وی افزود: از آنجایی که محل اتصال و خط مقدم ارتباط با شهروندان در زمینه فعالیتهای فرهنگی، فرهنگسراها به شمار میروند باید بیش از پیش از این ظرفیت مردمی استفاده کرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری تبریز، تقویت فرهنگسراها از بعد نیروی انسانی و برنامه را در نگرش جدید سازمان فرهنگی واجتماعی یادآور شد و افزود: فرهنگسراها به عنوان عناصر عملیاتی و اجرایی فرهنگی باید از کارشناسان و افراد متخصص در حوزههای مختلف فرهنگی ، اجتماعی وخانواده برخوردار باشند.
امیر نصیربیگی، ظرفیتها و زیرساختهای در اختیار فرهنگسراهای منطقه را دارای ویژگی خاصی دانسته و افزود: باید در نگهداشت این مراکز بیش از پیش همت داشته باشیم و با رفع موانع و مشکلات، امکان بهرهوری بیشتری از این مراکز فرهنگی فراهم کنیم.
مدیرعامل سازمان، برگزاری نمایشگاه دائمی محصولات و تولیدات فرهنگی به خصوص تولیدات بانوان سرپرست خانوار، شناسایی شهروندان نمونه، استعدادیابی فرهنگی محلات در سطح منطقه و رصد و پایش وضعیت اجتماعی محلات منطقه از کارهای لازم الاجرا در حوزه فرهنگی است.
در این نشست معاونان و کارشناسان سازمان فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز نکته نظرات کارشناسی خود را در راستای رفع مشکلات اجرایی و بهبود کیفی برنامهها بیان نموده و همچنین مدیران منطقه نیز ضمن تشریحی از نحوه فعالیت و پیشبرد امور، درخواستهای مرتبط با موضوعات و مسائل فرهنگی و اجتماعی را مطرح کردند.
انتهای پیام/
© | خبرگزاری تسنیم |