راه اندازی سامانه 128 برای خدمت رسانی به زوار اربعین
رئیس کمیته سیاسی – کنسولی اربعین از راه اندازی سامانه تلفنی ۱۲۸ برای پاسخگویی به مشکلات ایرانیان و زوار اربعین در عراق خبر داد. |
راه اندازی سامانه 128 برای خدمت رسانی به زوار اربعین
به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیکدلی، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه و رئیس کمیته سیاسی – کنسولی اربعین، از راه اندازی سامانه 128 با هماهنگی مقامات عراقی جهت خدمت رسانی سریع و دقیق به زوار اربعین حسینی (ع) خبر داد.
بیکدلی طی سخنانی اظهار داشت: مهمترین نکتهای که مردم عزیز ما باید بدانند این است که میتوانند موضوعات خود در موعد برگزاری آئین اربعین حسینی (ع) را از نمایندگیهای ما بپرسند و در حال حاضر شماره تلفن 128 به همین امر اختصاص یافته است.
وی تأکید کرد: مرکز این خط ارتباطی که در نتیجه تعامل و همکاری نزدیک کشورمان با مقامات عراق ایجاد شده، نمایندگی ما در کربلا است و به دو زبان فارسی و عربی فعال بوده و پاسخگوی سوالات زوار است.
رئیس کمیته سیاسی – کنسولی اربعین، تصریح کرد: تبعا رجوع به نمایندگیهای ما برای مسائل ضروری است و در مواردی نظیر حوادث و رویدادهایی که خدای ناکرده ممکن است رخ دهد یا موضوعات مرتبط با گم شدن افراد، وسایل و مفقود شدن گذرنامه میتوان با دفاتر ما تماس گرفته و درخواست کمک کرد.
بیکدلی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر در پی آن هستیم که یک خط تلفن هم در داخل ایران به موضوع اربعین اختصاص یابد و پاسخگوی سوالات خانوادههایی باشد که عزیزان آنها به عنوان زائر به عراق سفر کردهاند.
انتهای پیام/
گروه خبری: 346 |
© | خبرگزاری تسنیم |