Get News Fast

 

پاسخ به شکایات بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی 5 روزه شد

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان کردستان گفت: شکایات و درخواست‌های بیمه‌شدگان در این سازمان با جدیت رصد و ظرف مدت پنج روز پاسخ‌های لازم داده می‌شود.

پاسخ به شکایات بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی 5 روزه شد

به گزارش بخش استانی وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، سید صلاح قریشی ظهر امروز در دیدار بازرس کل استان با همکاران و مراجعان تامین اجتماعی در سنندج، اظهار داشت: 233 هزار بیمه شده اصلی، 65 هزار مستمری بگیر تامین اجتماعی در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم  جزو برنامه‌های اولویت‌دار سازمان تامین اجتماعی است، افزود: 699 هزار نفر از جمعیت و 56 درصد جمعیت شهری استان زیر پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب به این تعداد بیمه شده تامین اجتماعی خالی از اشکال نیست، تصریح کرد: شکایات و درخواست‌های بیمه‌شدگان در این سازمان با جدیت رصد و ظرف مدت پنج روز پاسخ‌های لازم داده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: طبق ماده (36) قانون تامین اجتماعی، 2 تیپ بازرسی در این سازمان از سوی بازرسان انجام می‌شود.

قریشی با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون هفت هزار بازرسی در سطح استان انجام شده است، عنوان کرد: در چارچوب قانون و در راستای ارائه خدمات به مردم، یکشنبه‌های هر هفته با مردم جلسه ملاقات عمومی برگزار می‌شود.

افشین احمدی، رئیس بیمارستان تامین اجتماعی سنندج نیز در این نشست با اشاره به ارائه گزارشی از مشکلات این حوزه اظهار کرد: علل بسیاری از مشکلات مانند زیرمیزی، صف‌های طولانی و نبود زیرساخت‌های درمانی به دلیل بی‌مدیریتی است.

وی افزود: در بیمارستان تامین اجتماعی چهار رشته تخصصی وجود دارد و طبق آن به بیماران خدمات ارائه می‌شود.

به گفته رئیس بیمارستان تامین اجتماعی سنندج، هر مدیری در چارچوبی که تخصص ندارد بخش‌هایی به آن اضافه می‌کند در حالیکه زیرساخت‌های آن را ندارد.

وی تغییر در زیرساخت‌های تامین اجتماعی را نیاز ضروری دانست و عنوان کرد: بسیاری از مشکلات بیمارستان با نشست تعاملی با دانشگاه علوم پزشکی کردستان برطرف می‌شود. برخی از نواقص نیز نیازمند مجوز و اختیارات مرکز است، به عنوان نمونه به ما ابلاغ شده که داروخانه بیمارستان تأمین اجتماعی ساعت 19 شب تعطیل شود.

به گزارش تسنیم؛ در این جلسات بیمه شدگانی که با مشکلاتی مواجه بودند مشکلات خود را به بازرس کل استان گزارش کردند و خواستار پیگیری و رسیدگی شدند.

در این جلسه مصوب شد مدیریت درمان و رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی باید مشکلات حوزه درمان و تامین اجتماعی و بیمارستان را جهت پیگیری در قالب گزارش کامل به سازمان بازرسی استان گزارش دهد در غیر اینصورت ترک فعل برای آنان صادر می‌شود.

انتهای پیام/487/.

 

© خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا