Get News Fast

 

چهارمحال و بختیاری ظرفیت برندسازی گردشگری دارد

مسئول میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران گفت: چهارمحال و بختیاری، ظرفیت مطلوبی برای برندسازی در حوزه گردشگری دارد.

به گزارش بخش استانی وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی‌اصغر کشانی امروز در نشست با مدیران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از ظرفیت‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، هنری و اجتماعی این استان می‌توان برای ساخت لوکیشن‌های فیلم‌سازی بهره‌گیری کرد.

وی افزود: دعوت از اینفلوئنسرها به‌منظور معرفی و تبلیغ جاذبه‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری در سطح بین‌المللی به رونق حوزه گردشگری در این استان کمک می‌کند.

مسئول میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران تصریح کرد: به‌همین منظور تقویت هماهنگی و همکاری در حوزه اکوتوریسم بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری و میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: همکاری برای برگزاری رویدادهای گردشگری هنری بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری و میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران و فراهم کردن زمینه حضور استان در نمایشگاه‌های خارجی یه رونق حوزه گردشگری کمک می‌کند.

کشانی اضافه کرد: تقویت بازاریابی، تبلیغات و برندسازی بخش‌های مختلف گردشگری چهارمحال و بختیاری از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد و میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران پی‌گیری می‌شود.

سید جلیل‌الله رضوی، دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه گفت: فعالان بخش خصوصی برای حضور در نمایشگاه‌های خارجی آمادگی لازم را دارند.

وی تأکید کرد: حمایت از توسعه گردشگری و صادرات خدمات فرهنگی، هنری، نوآورانه و خلاق مانند موسیقی، فیلم، پویانمایی و سایر حمایت از صادرات محصولات دانش‌بنیان نظیر نانو، بایو و های‌تک حمایت از صادرات خدمات فنی و مهندسی از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با همکاری میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران در دستور کار قرار می‌گیرد.

رضوی خاطرنشان کرد: در این راستا مشوق‌های گردشگری مانند حمایت از اجرای تورهای خلاق و مبتکرانه برای جذب گردشگر خارجی از کشورهای بازار هدف (تورهای تجاری، صنعتی، ماجراجویانه، فرهنگی، هنری و علمی باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری به لزوم اجرای تورهای آشناسازی گردشگری اشاره و تصریح کرد: تهیه چارچوبی برای هماهنگی، هم‌گرایی و کنترل فعالیت‌ های مربوط به اکوتوریسم، گردشگری جامعه‌محور و ژئوتوریسم بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری و میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران ضروری است.

انتهای پیام/7540

 

© خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا