چهارمحال و بختیاری ظرفیت برندسازی گردشگری دارد
مسئول میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران گفت: چهارمحال و بختیاری، ظرفیت مطلوبی برای برندسازی در حوزه گردشگری دارد. |
به گزارش بخش استانی وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علیاصغر کشانی امروز در نشست با مدیران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از ظرفیتهای گردشگری طبیعی، تاریخی، هنری و اجتماعی این استان میتوان برای ساخت لوکیشنهای فیلمسازی بهرهگیری کرد.
وی افزود: دعوت از اینفلوئنسرها بهمنظور معرفی و تبلیغ جاذبههای گردشگری چهارمحال و بختیاری در سطح بینالمللی به رونق حوزه گردشگری در این استان کمک میکند.
مسئول میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران تصریح کرد: بههمین منظور تقویت هماهنگی و همکاری در حوزه اکوتوریسم بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری و میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران در دستور کار قرار میگیرد.
وی یادآور شد: همکاری برای برگزاری رویدادهای گردشگری هنری بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری و میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران و فراهم کردن زمینه حضور استان در نمایشگاههای خارجی یه رونق حوزه گردشگری کمک میکند.
کشانی اضافه کرد: تقویت بازاریابی، تبلیغات و برندسازی بخشهای مختلف گردشگری چهارمحال و بختیاری از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد و میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران پیگیری میشود.
سید جلیلالله رضوی، دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه گفت: فعالان بخش خصوصی برای حضور در نمایشگاههای خارجی آمادگی لازم را دارند.
وی تأکید کرد: حمایت از توسعه گردشگری و صادرات خدمات فرهنگی، هنری، نوآورانه و خلاق مانند موسیقی، فیلم، پویانمایی و سایر حمایت از صادرات محصولات دانشبنیان نظیر نانو، بایو و هایتک حمایت از صادرات خدمات فنی و مهندسی از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با همکاری میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران در دستور کار قرار میگیرد.
رضوی خاطرنشان کرد: در این راستا مشوقهای گردشگری مانند حمایت از اجرای تورهای خلاق و مبتکرانه برای جذب گردشگر خارجی از کشورهای بازار هدف (تورهای تجاری، صنعتی، ماجراجویانه، فرهنگی، هنری و علمی باید مورد توجه قرار گیرد.
دبیر اجرایی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری به لزوم اجرای تورهای آشناسازی گردشگری اشاره و تصریح کرد: تهیه چارچوبی برای هماهنگی، همگرایی و کنترل فعالیت های مربوط به اکوتوریسم، گردشگری جامعهمحور و ژئوتوریسم بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری و میز گردشگری خلاق سازمان توسعه تجارت ایران ضروری است.
انتهای پیام/7540
© | خبرگزاری تسنیم |