Get News Fast

 

خانواده شریک نظام تعلیم و تربیت است

مشاور وزیر و مدیرکل اولیا مربیان وزارت آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش همواره بر این نکته تاکید داشته که خانواده شریک نظام تعلیم و تربیت است و برای این جریان بزرگ نیازمند همراهی خانواده‌ها هستیم.

به گزارش بخش استانی وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، عاطفه سادات مدبرنژاد، مشاور امور بانوان وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در آیین نمادین زنگ مهر سال تحصیلی 1403_1404 که در مدرسه فاطمیه هلال احمر برگزار شد، اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که هر پیشرفتی که در کشور حاصل می‌شود، ریشه آن در مدارس است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش همواره بر این نکته تاکید داشته که خانواده شریک نظام تعلیم و تربیت است و برای این جریان بزرگ نیازمند همراهی خانواده‌ها هستیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان بستر مناسبی است که خانواده به عنوان شریک نظام تعلیم و تربیت، مشارکت همه جانبه‌ای را در حوزه فعالیت‌های آموزشی داشته باشد.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، افزود: بدون شک اگر قرار است در مسیر رشد و تعالی دانش‌آموزان گام برداریم، باید این هدف از طریق مدرسه و معلمان و مدیران آگاه دنبال کنیم.

در ادامه این مراسم عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، اظهار داشت: سال تحصیلی جدید را به نوبه خودمان به 246 هزار دانش‌آموز جدید و 16 هزار معلم آگاه و تلاش‌گر تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

وی ادامه داد: اولیای دانش‌آموزان و کارگزان نظام اهداف و آرزوهای والایی را برای دانش‌آموزان این مرز و بوم متصور شده اند که امید داریم این اهداف و آرزوها با تلاش دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

کاظمی افزود: نظام تعلیم و تربیت به هیچ عنوان تعطیل نخواهد بود و اگر امروز در روز یک مهرماه یک بار دیگر در کنار جمع می‌شویم نشان از اهمیت والای این موضوع دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، تصریح کرد: امیدواریم در سال تحصیلی جدید نیز اتفاقات ماندگار و بزرگی رقم بخورد.

انتهای پیام/

 

© خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا