باید هرچه سریعتر روابط عمومی شهرداری تبریز را نجات دهیم
نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با تأکید بر اینکه باید از رسانههای واقعی و فعال حمایت شود، گفت: هرچه سریعتر باید ریلگذاری و راهکار در این رابطه تعریف شود تا روابط عمومی شهرداری تبریز را نجات بدهیم. |
بهگزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بررسی آییننامهٔ ساماندهی و شفافیت شهرداری تبریز در مشارکت و حمایت از رسانهها با حضور کارشناسان امر و مدیر روابطعمومی شهرداری تبریز در جلسهٔ کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز مورد بررسی قرار گرفت.
روحالله رشیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در این خصوص گفت: در مجموعهٔ شهرداری هدف از رسانه و ارتباط، جلب مشارکت مردم برای مدیریت بهینه منابع و تحقق اصولی اهداف است.
وی افزود: طرح مسئله در این موضوع، بهخاطر این است که ظرفیت و استعداد شهرداری چگونه میتواند رسانهها را بهشکل بهینه و مطلوب در خدمت آن هدف قرار دهد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ادامه داد: شهرداری ناگزیر است در خصوص رسانهها بعضی اقدامات را انجام دهد و باید نظاممند باشد و این آییننامه برای نظارت هرچه بهتر در راستای سیاستگذاری شورای اسلامی شهر تبریز است.
رشیدی گفت: این آییننامه موجب قاعدهمند شدن مطالبات رسانهها و کمکهای مجموعهٔ شهرداری خواهد شد.
روحالله دهقاننژاد، نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز درخصوص نقل مکان سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز به ساختمان پردیس رسانه، گفت: فعلاً در این رابطه سکوت میکنم اما از همان افراد رسانهای که مکرر از بنده پیگیری ساخت و احداث این مکان بودند، خبری نیست.
وی، ادامه داد: این مجموعه به نام رسانه احداث شد و مربوط به زمان یعقوب هوشیار، شهردار فعلی تبریز نیست بلکه در سال 1400 با حمایتهای مرحوم عابدینخرم، استاندار فقید آذربایجانشرقی، مسئلهٔ راه و شهرسازی آن حل شد و با نام رسانه احداث شد و سپس به ساختمان اداری سازمان فرهنگی شهرداری تبریز، تبدیل شد.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز بیان کرد: متأسفانه سیاستگذاری غلطی در روابط عمومی شهرداری تبریز در طول سالیان متمادی انجام شده که مدیر روابط عمومی فعلی شهرداری در صورت عدم اجرای آن کنار گذاشته میشود.
دهقاننژاد با تأکید بر اینکه باید از رسانههای واقعی و فعال حمایت شود، گفت: هرچه سریعتر باید ریلگذاری و راهکار در این رابطه تعریف شود تا روابط عمومی شهرداری تبریز را نجات بدهیم.
وی ادامه داد: در سطح استان آذربایجانشرقی فکر نمیکنم بیش از 25 رسانهٔ فعال بهمعنای واقعی وجود داشته باشد اما نزدیک به 500 رسانه مجوز فعالیت دارند.
در پایان جلسهٔ کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز مقرر شد شیوهنامه فعلی روابط عمومی شهرداری تبریز برای توزیع خبر بههمراه گزارش ششماهه به این کمیسیون ارائه شود.
انتهای پیام/
© | خبرگزاری تسنیم |