Get News Fast

 

مدیران مدرسه مسئول تمامی زوایای زندگی دانش‌آموزان هستند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مجموعه آموزش و پرورش از تصمیم سازان تا مدرسه باید به اعمال و رفتار دانش‌آموزان حساس باشند و مدیران مدرسه خود را مسئول تمامی زوایای زندگی دانش آموزان بدانند.

به گزارش بخش استانی وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی استاندار البرز ظهر امروز در شصتمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان که با موضوع بررسی روند اجرای طرح نماد، در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است که در استان البرز در ابعاد مختلف به صورت ویژه و تخصصی مورد توجه قرار دارد.

وی افزود:  طرح نماد “نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان” مسائل اجتماعی و مراقبتی را با نگاه پرورشی و تربیتی مورد توجه دارد.

استاندار البرز گفت: این امر در استان البرز با توجه به اینکه بیش از 520 هزار دانش آموز را در بر دارد، باید با اهتمام و برنامه ریزی دقیقی اجرایی شود.

عبداللهی افزود: بر این اساس ضرورت دارد طرح نماد با محوریت برنامه ریزی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان، رسیدگی به دانش‌آموزان در معرض آسیب و آسیب‌دیدگان دنبال شود. 

وی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت مدیران مربوطه و صاحب نظران بخش های اجتماعی و فرهنگی می‌تواند تاثیر بسزایی در تصمیم‌سازی و اجرای اهداف داشته باشد. 

استاندار عنوان کرد: باید ابزار، امکانات و فضاهایی که می توان در این امر مورد بهره برداری قرار داد، احصا شود و نقش متولیان فرهنگی و اجتماعی استان در این برنامه مشخص شود.

عبداللهی گفت: مجموعه آموزش و پرورش از تصمیم سازان تا مدرسه باید به اعمال و رفتار دانش‌آموزان حساس باشند و مدیران مدرسه خود را مسئول تمامی زوایای زندگی دانش آموزان بدانند. 

وی خاطرنشان کرد: اولین جامعه رسمی یک کودک و نوجوان مدرسه محسوب می‌شود و به واقع شخصیت فرد را شکل می‌دهد بنابراین نباید بسادگی از این امر مهم گذر کرد.

استاندار البرز گفت: مدیران استان می‌توانند در خصوص طرح نماد و روند اجرای آن برنامه و پیشنهاد خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/

 

© خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا