Get News Fast

 

استان البرز تابستان 1403 را با کم‌ترین تنش آبی سپری کرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از سپری نمودن تابستان سال جاری با کمترین تنش آبی و افزایش ۲۵ درصدی رضایتمندی مشترکین از خدمات این مجموعه خبر داد.

حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: با نظرسنجی مستمر از مشترکین توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز، با به حداقل رساندن قطع جریان و یا افت فشار آب در سطح استان، شاهد افزایش 25 درصدی رضایت مشترکین از خدمات مجموعه‌ای هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز با تاکید بر اینکه قطع جریان و افت فشار آب در برخی مناطق طی تابستان 1403 به دلیل نقص فنی یا مشکلات زیرساخت تامین آب نبوده است، تاکید کرد: بخش عمده‌ای از اختلالات پیش آمده در آبرسانی به مشترکان به دلیل نوسانات و حوادث ‌موجود در حوزه تامین برق چاه‌های استان بوده است. 

نامداری افزود: از تابستان سال 1402 به منظور بهبود خدمات‌رسانی به عموم مردم و افزایش میزان رضایتمندی مشترکان، اقدامات فنی و مهندسی هدفمند در قالب احداث، احیاء و تجهیز چاه، ارتقاء ظرفیت تصفیه‌خانه‌های آب شماره یک و دو، ورود بخشی از ظرفیت تصفیه‌خانه آب شماره 3 کرج، اقدامات اصلاحی در شبکه‌های آبرسانی اجرایی شد. 

وی ادامه داد: پیرو ارتباط مستقیم مردمی و نظرسنجی انجام شده از سوی دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز (مرکز 122)، شاهد افزایش رضایت 37 درصدی مشترکان در موضوع مدت زمان رفع حوادث آب و فاضلاب، افزایش 24 درصدی از نحوه برخورد اکیپ‌های رفع حوادث و افزایش 25 درصدی از روند پاسخگویی و رفتار کارشناسان مرکز 122 در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته هستیم.

انتهای پیام/

 

© خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا