50 درصد تماسها با پلیس 110 قم به عملیات منجر میشود
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه بیش از نیمی از تلفنهای دریافتی از مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ به عملیات منجر میشود، گفت: همکاران ما در کلانتری، پاسگاه، راهور و پلیس راه آماده خدمات رسانی به تماس گیرندگان هستند. |
سرهنگ منوچهر نصیری در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در قم، با بیان اینکه مرکز فوریتهای پلیس سامانه 110 است، گفت: تعدادی از همکاران زبده و مجرب ما در این مرکز بهکارگیری شدند که به صورت مرتب و مداوم در زمینه نحوه برخورد با مردم و پاسخگویی درست به مردم آموزش داده میشوند.
وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف همکاران ما در سامانه 110 ، دریافت پیام و خواسته مردم است، تصریح کرد: خواسته تماس گیرندگان ممکن است در زمینه حادثه تصادف، درگیری یا موارد دیگری باشد نیازی به حضور پلیس است.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه دو دسته فوریت داریم، عنوان کرد: در مرکز فوریتهای پلیسی تماس مردم به چند دسته تقسیم میشود که بعضیها منجر به عملیات میشوند و نیاز به حضور است اما بعضی نیاز به حضور پلیس نیست و فقط راهنمایی میکنند.
نصیری با تاکید بر اینکه بیش از نیمی از تلفنهای دریافتی از مرکز منجر به عملیات میشود، گفت: همکاران ما در کلانتری، پاسگاه، راهور و پلیس راه آماده خدمات رسانی به تماس گیرندگان هستند.
وی افزود: اگر تماس مربوط به تصادفات خسارتی باشد همکاران پلیس راه و راهور و اگر درگیری یا مزاحمتی باشد گشتهای انتظامی ما ورود و صورت جلسه تنظیم میکنند. صورت جلسه را تحویل شاکی یا مخاطب میدهند و سایر مراحل را به کلانتری انتقال میدهند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم به سامانه 197 اشاره کرد و گفت: در این سامانه مردم پلیس ما هستند و ما گزارشات، انتقادات و پیشنهادات مردمی را دریافت و ضبط میکنیم. در این سامانه به همه تماسها رسیدگی و در صورت نیاز به رده های بالاتر ارائه داده میشود.
انتهای پیام/
© | خبرگزاری تسنیم |