Get News Fast

 

اپراتورهای مخابرات فناوری جدید ارئه دهند

مدیرکل بررسی‌های اقتصادی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران گفت: اپراتورها برای توسعه و به روز بودن باید فناوری جدید را برای مردم فراهم و در این راستا خدمات ارئه دهند،

به گزارش بخش استانی وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، یاسر باقری ظهر امروز در نخستین همایش هم‌اندیشی و هم‌آفرینی نقشه راه توسعه اقتصاد دیجیتال استان کردستان اظهار داشت: برای رفع محرومیت کردستان نیاز به فعالیت و تلاش در عرصه‌های مختلف از جمله توسعه اقتصاد دیجیتال است.

وی افزود: کشورهای توسعه یافته چین و آمریکا 50 درصد اقتصاد خود را به صورت دیجیتال پیش می‌برند، کردستان هم در راستای حرکت اقتصاد دیجیتال باید جهشی خوبی داشته باشد.

مدیرکل بررسی‌های اقتصادی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران گفت: در بحث‌های دیتا، اقتصاد چاره‌ای نداریم جز اینکه شبکه ارتباطی تا آخرین نقطه جلو ببرند، اپراتورها اکنون باید به اتصال تمام اشیاء دسترسی داشته باشند، شرکت مخابرات به عنوان بزرگترین اپراتور منتطقه باید اتصال به حساس‌ترین تا دورترین نقطه را داشته و خدمات ارائه دهند.

وی تصریح کرد: کسب و کار ها نباید متولد، رشد و در آخر از بین بروند، مخابرات برای بقای خود چاره‌ای جز ارتقای فناوری‌های نو ظهور و خدمات ندارد، در مسیر زیست بومی و اکوسیستمی باید نگاه همکاری، زیست‌بومی و هم‌آفرینی شکل بگیرد، دانشگاه و صنعت، سیاست‌گذار باید در کنار هم رشد و نمو داشته باشند.

باقری عنوان کرد: شعار امسال تولید، مشارکت مردم در حوزه فنی و فناوری بسیار مهم و در جهش تولید و مشارکت اگر از فناوری‌های نو ظهور نتوانیم استفاده کنیم نه تنها تولید، بلکه زندگی دچار مشکل خواهد شد، نسل آینده قطعاً از ما هوش مصنوعی درخواست خواهند کرد.

وی تأکید کرد: اپراتورها برای توسعه و به روز بودن باید فناوری جدید را برای مردم فراهم و در این راستا خدمات ارئه دهند، سهم اقتصاد کشور از کسب و کارهای بزرگ و گروه‌های فناور تأمین اقتصاد و مشارکت در حوزه تولید و اقتصاد است که نقش اپراتورهای شرکت مخابرات ایران در این حوزه بسیار مهم و ضروری است.

سرپرست معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران منصوب شد
مدیرکل بررسی‌های اقتصادی و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: توانمندی همه مردم در نسخه اقتصاد دیجیتال گسترش یابد، شعار تولید محقق خواهد شد، نگاه استراتژیک و مدیریت استراتژیک تحول بزرگ را در این حوزه ایجاد خواهد کرد.

باقری با اشاره به اینکه سه تحول بزرگ اقتصاد دیجتال، تحول انقلاب صنعتی چهارم  و تحول توسعه اقتصادی بسیار مهم است، بیان کرد: پرداختن به نوآوری و ارزش به مشتری و سرمایه‌گذاری شبکه‌های قدرتمند در دنیای جدید باید اجرا شود، نگاه و حرکت خود را تغییر و نیازمند رویکرد چاپک و تحول دیجیتال هستیم.

انتهای پیام/484/

 

© خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا