Get News Fast

 

تربیت تک ساحتی برای دانش‌آموزان آسیب‌زا است

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت: اگر تنها به بعد علمی دانش‌آموزان سمپاد بپردازیم و از دیگر ساحت‌های تربیتی غافل شویم قطعا دانش‌آموزان دچار آسیب خواهند شد.

به گزارش بخش استانی وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، فرشید قاسمی در گردهمایی مدیران مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) استان، اظهار داشت: براساس سند تحول بنیادین قرار است دانش‌آموزان در شش ساحت تربیت شوند که یکی از آنها ساحت علمی و فناورانه است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مدیران مدارس تیزهوشان بکوشند تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان را در دستور کار خود قرار دهند.

ارسال 20 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی برای دانش‌آموزان عشایر

وی افزود: اگر تنها به بعد علمی دانش آموزان سمپاد بپردازیم و از دیگر ساحت‌های تربیتی غافل شویم قطعا دانش آموزان دچار آسیب خواهند شد. 

قاسمی بر بهره‌مندی از روش های علمی در درونی کردن ارزش‌ها، تأکید و عنوان کرد: چنان که به غذای جسم اهمیت می‌دهیم ضروری است به نیازهای معنوی و روحی خودمان نیز اهمیت بدهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: مطالعه مستمر، بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی می‌تواند در موفقیت یک مدیر مدرسه تیزهوشان موثر باشد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز با تجلیل رتبه‌های کنکوری مدارس سمپاد، گفت: ابتدا باید به هویت‌یابی دانش آموزان بپردازیم و سپس به سراغ هدایت تحصیلی برویم.

علیرضا شجاعی پور افزود: در راستای تشریح و تبیین اهمیت سوابق تحصیلی در کنکور، پیشنهاد می‌شود کلاس‌های آموزش خانواده یکی از موضوعاتش را سوابق تحصیلی قرار دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، با اشاره به نتایج امتحانات نهایی، گفت: در امتحانات نهایی امسال شاهد رشد نمرات دانش آموزان سمپاد بودیم.

محمدمهدی متحدزاده افزود: انتظار می‌رود دانش آموزان مدارس سمپاد در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و همه جشنواره‌ها جزو برگزیدگان باشند.

انتهای پیام/424/

 

© خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هفت =

دکمه بازگشت به بالا