تربیت تک ساحتی برای دانشآموزان آسیبزا است
مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت: اگر تنها به بعد علمی دانشآموزان سمپاد بپردازیم و از دیگر ساحتهای تربیتی غافل شویم قطعا دانشآموزان دچار آسیب خواهند شد. |
به گزارش بخش استانی وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، فرشید قاسمی در گردهمایی مدیران مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) استان، اظهار داشت: براساس سند تحول بنیادین قرار است دانشآموزان در شش ساحت تربیت شوند که یکی از آنها ساحت علمی و فناورانه است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مدیران مدارس تیزهوشان بکوشند تربیت تمام ساحتی دانشآموزان را در دستور کار خود قرار دهند.
ارسال 20 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی برای دانشآموزان عشایر
وی افزود: اگر تنها به بعد علمی دانش آموزان سمپاد بپردازیم و از دیگر ساحتهای تربیتی غافل شویم قطعا دانش آموزان دچار آسیب خواهند شد.
قاسمی بر بهرهمندی از روش های علمی در درونی کردن ارزشها، تأکید و عنوان کرد: چنان که به غذای جسم اهمیت میدهیم ضروری است به نیازهای معنوی و روحی خودمان نیز اهمیت بدهیم.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: مطالعه مستمر، بهرهمندی از فناوریهای نوین و هوش مصنوعی میتواند در موفقیت یک مدیر مدرسه تیزهوشان موثر باشد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز با تجلیل رتبههای کنکوری مدارس سمپاد، گفت: ابتدا باید به هویتیابی دانش آموزان بپردازیم و سپس به سراغ هدایت تحصیلی برویم.
علیرضا شجاعی پور افزود: در راستای تشریح و تبیین اهمیت سوابق تحصیلی در کنکور، پیشنهاد میشود کلاسهای آموزش خانواده یکی از موضوعاتش را سوابق تحصیلی قرار دهد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، با اشاره به نتایج امتحانات نهایی، گفت: در امتحانات نهایی امسال شاهد رشد نمرات دانش آموزان سمپاد بودیم.
محمدمهدی متحدزاده افزود: انتظار میرود دانش آموزان مدارس سمپاد در همه عرصههای علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و همه جشنوارهها جزو برگزیدگان باشند.
انتهای پیام/424/
© | خبرگزاری تسنیم |