حضور 110 تولیدکننده در نمایشگاه کاشی و سرامیک
رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک با بیان اینکه مخاطب کاشی و سرامیک ایران ۵۰ کشور دنیا هستند، گفت: در بیست و نهمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک ۱۱۰ شرکت تولیدکننده داخلی و خارجی حضور دارند. |
مرتضی صفدری زاده در حاشیه افتتاح بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی امروز با حضور رؤسای انجمنها و اتحادیههای مرتبط و فعالان این صنعت در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گشایش یافت.
وی افزود: این نمایشگاه توسط انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور در حال برگزاری است و صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه کاشی و سرامیک از ایران و دیگر کشورهای جهان در نمایشگاه گردهم آمدند تا ضمن ارائه توانمندی و تولیدات خود، با پیشرفتهای روز این صنعت نیز آشنا شوند.
رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک گفت: این نمایشگاه رویداد و فرصتی عالی برای شرکتهای داخلی و خارجی است تا جدیدترین محصولات خود را در زمینه کاشی، سرامیک، چینی بهداشتی، مواد اولیه و ماشینآلات مرتبط به نمایش بگذارند.
صفدریزاده افزود: نمایشگاه بهویژه برای متخصصان و فعالان اقتصادی حوزه ساختوساز و دکوراسیون داخلی جذاب خواهد بود، زیرا نوآوریهای روز و روند بازارهای جهانی در این صنعت را به نمایش میگذارد.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور بیش از 110 شرکت مرتبط یا تولیدکننده این صنعت حضور پیدا کردند افزود: علاوه بر شرکتکنندگان داخلی، شرکتکنندگان خارجی هم حضور دارند، البته برخی از شرکت کنتدگان خارجی به دلیل تحریمها با نام و برند ایرانی خود حضور دارند.
رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک ایران ادامه داد: در بیست و نهمین نمایشگاه صنعت کاشی و سرامیک شاهد انتقال تکنولوژی بهروز دنیا هستیم و تولید در حوزه صنعت کاشی و سرامیک کشور، با توجه به ارتقایی که شکل گرفته و جایگاهی که کسب کرده کاری رقابتی در حوزه کیفیت جهانی در بازار دارد.
صفدریزاده با بیان اینکه مخاطب کاشی و سرامیک ما 50 کشور دنیاست، گفت: این ظرفیت در بدنه صنعت کاشی و سرامیک وجود دارد تا کشورها و بازارهای جدیدتری خود را عرضه کنیم.
وی بیان کرد: سبک انتقال، تکنولوژی و تجربه و آمدن دانشگاه در جوار صنعت همراه با انتقال تجربه، نیروی انسانی بهروز و فضای صنعت را آماده میکند تا این کالا به عنوان سرمایهای در کنار انتقال فرهنگ و هنر ایران صادرات را داشته باشیم.
صفدریزاده افزود: هنر شرکتهایی که حرفهای جدی در حوزه کیفیت دارند؛ نمایشگاه فرصتی بسیار مناسب است و همان طور که مشاهده میکنید نمایشگاه امسال کاشی و سرامیک با سالیان گذشته متفاوت است و این اثربخشی میتواند جایگاه کاشی و سرامیک کشور را در عرصه بین الملل افزایش دهد.
انتهای پیام/254
© | خبرگزاری تسنیم |