بیانیه دفتر تحکیم وحدت در واکنش به موضع مجمع مدرسین
دفتر تحکیم وحدت در واکنش به بیانیهی اخیر مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم نوشت: اسراییل شرّ مطلق است و امت اسلام تا ازاله کامل آن و برپایی حکومت فلسطینی از پای نخواهد نشست. |
به گزارش بخش سیاسی هاب خبری وبانگاه به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دفتر تحکیم وحدت در واکنش به بیانیه اخیر مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم درباره نحوهی مواجهه با رژیم صهیونی تصریح کرد: به تأسی از امام به اطلاع این گروه سیاسی میرساند که اسراییل شرّ مطلق است و امت اسلام تا ازاله کامل آن و برپایی حکومت فلسطینی از پای نخواهد نشست.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
وَالَّذِینَ اتَّخَذُوا مَسْجِدًا ضِرَارًا وَكُفْرًا وَتَفْرِیقًا بَیْنَ الْمُؤْمِنِینَ وَإِرْصَادًا لِمَنْ حَارَبَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ مِنْ قَبْلُ ۚ وَلَیَحْلِفُنَّ إِنْ أَرَدْنَا إِلَّا الْحُسْنَىٰ ۖ وَاللَّهُ یَشْهَدُ إِنَّهُمْ لَكَاذِبُونَ سوره توبه آیه ١ ٧
و گروهی دیگر آنان هستند که مسجدی برای زیان به اسلام برپا کردند و مقصودشان کفر و عناد و تفرقه کلمه بین مسلمین و ساختن کمینگاهی برای دشمنان دیرینه خدا و رسول بود و با این همه قسمهای مؤکّد یاد میکنند که ما جز قصد خیر غرضی نداریم و خدا گواهی میدهد که محققا دروغ میگویند.
ضمن عرض تسلیت به روح مطهر بزرگ رهبر آرمان مقدس قدس، حضرت امام روحالله خمینی (ره)، به اطلاع مردم عزیز و شهیدپرور و عموم متدینین دلبسته آن حضرت میرساند که گروه مجمع مدرسین و محقیقین حوزه علمیه قم که همه داشته و آورده سیاسی خود را منسوب به امام راحل (ره) میداند، در بیانیهای که ظاهر آن همدردی با مظلومین غزه و لبنان و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس میباشد، اصل موضوع غصب سرزمین فلسطین را نادیده گرفته است و راهحل مشکل فلسطین را بازگشت اسراییل به مرزهای غاصبانه و غیرقانونی 1967 دانسته است و متاسفانه مرزهای دروغین برخاسته از استعمار را مرزهای قانونی نامیده است.
امید است این گروه که تمامی هویتش بر مبنای انتساباتش به امام راحل (ره) میباشد، از موضع سازشگرایانه خود عقب بنشیند و خود را مصداق آیات سوره توبه ننماید.
دفتر تحکیم وحدت ضمن محکومیت این بیانیه به تأسی از امام به اطلاع این گروه سیاسی میرساند که اسراییل شرّ مطلق است و امت اسلام تا ازاله کامل آن و برپایی حکومت فلسطینی از پای نخواهد نشست.
انتهای پیام/
© | خبرگزاری تسنیم |