Get News Fast

 

عشایر تولیدات خود را بر اساس الگو و نیاز بازار عرضه کنند

مدیرکل دفتر بهسازی امور تولید سازمان امور عشایر ایران بر اهمیت برندسازی و بازاریابی محصولات عشایری و نقش محوری تشکل ها در تقویت آن تاکید کرد و گفت: عشایر باید تولیدات خود را بر اساس الگو و نیاز بازار فرآوری و عرضه کنند.

به گزارش بخش استانی وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از بشرویه، داریوش نعمت اللهی عصر امروز در بازدید از محل پرورش شتر شیرده و کارخانه فرآوری شیر شتر اکبر ناهید از عشایر شهرستان بشرویه گفت: عشایر باید تولیدات لبنی خود را بر اساس الگو و نیاز بازار فرآوری، بسته بندی و عرضه نمایند تا بتوانند در کنار بازارهای داخلی، به کشورهای دیگر نیز صادر کنند.

وی در این بازدید بر اهمیت برندسازی و بازاریابی محصولات عشایری و نقش محوری تشکل ها در تقویت آن تاکید کرد.

مدیرکل دفتر بهسازی امور تولید سازمان امور عشایر ایران همچنین در بازدید از صندوق خرد زنان عشایری ریگ بشرویه با مرموزیان از بانوان فعال در زمینه صنایع‌دستی و صادرکنندگان نمونه عشایر به گفت‌وگو نشست و گفت: زنان عشایر نقش بسیار مهمی در تولیدات این جامعه بویژه صنایع‌دستی دارند.

نعمت اللهی با اشاره به بستر مناسب برای تقویت زیرساخت های تولید در حوزه صنایع دستی، گردشگری و فرآورده های دامی در خراسان‌جنوبی افزود: با کمی توجه به اصول بازاریابی و فروش می‌توان تولیدات ارزشمند عشایر را به سراسر دنیا با افتخار صادر کرد.

مرموزیان از عشایر فعال شهرستان بشرویه در تولید پارچه برک، جاجیم و همچنین پخل‌بافی و سفره آردی است که پارچه برک بافته‌شده توسط وی موفق به جلب رضایت خریداران در بازار پوشاک ایتالیا شده است.

انتهای پیام/250

 

© خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا