Get News Fast

 

توانمندی بانوان طلبه در عرصه جمعیت در سطح ملی دیده شود

معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با توجه به توانمندی و کنشگری بانوان طلبه در عرصه جمعیت گفت: توانمندی حوزه علمیه خواهران در این عرصه باید در سطح ملی در نظر گرفته شود.

به گزارش بخش استانی وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، نشست تخصصی کارگروه جمعیت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آرش رجبی معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و رسول ساکی دبیر ستاد راهبری جمعیت حوزه علمیه در سالن جلسات معاونت فرهنگی برگزار شد.

حجت‌الاسلام رجبی در این نشست اظهار کرد: در تعامل با حوزه علمیه خواهران و برادران، ستادها با نگاه فرانهادی تشکیل شده و بعضاً ستادها بعد عملیاتی دارند؛ در حالی که بعد راهبری بسیار ارزشمند است و باید به موازات توانمندی و تکلیف‌مداری حوزه علمیه خواهران در عرصه‌های مختلف، حمایت خاص از این قشر صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه سعی شده خلاءهای مربوط به حوزه علمیه خواهران رفع شود، ولی به عنوان یک شخصیت مستقل دیده نمی‌شوند و باید با هر تصمیمی حوزه علمیه خواهران، به عنوان یک عضو از خانواده کسانی که در سطح ملی کنشگری دارند در موضوعات مختلف از جمله جمعیت، برای این رسالت در نظر گرفته شوند.

معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: اگر بناست کنشگری خواهران طلبه پررنگ و مؤثر واقع شود و فعالیت آن‌ها به نتایج مطلوب برسد، تمام خواهرانی که در عرصه فرهنگی و تبلیغی در 28 استان کشور فعالیتی بر عهده دارند باید هماهنگی لازم برای ایجاد کارگروه‌های ویژه، متناسب با ساختار حوزه علمیه خواهران انجام شود و هر کار عملیاتی از مجرای این حوزه و مرکز مدیریت صورت گیرد.

حجت‌الاسلام رجبی تصریح کرد: گاهی شاهد این هستیم که مستقیماً با استان‌ها ارتباط گرفته می‌شود و تکالیفی بر عهده آنان گذاشته می‌شود که سبب به وجود آمدن تعارض‌هایی در این سطح می‌شود ولی اگر از طریق ضوابط و محورهای مشخص شده مرکز مدیریت خواهران پیش برود فعالیت‌ها سمت و سوی بهتری برای عملیاتی شدن می‌گیرند و باعث رشد خواهد شد.

انتهای پیام/

 

© خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دو =

دکمه بازگشت به بالا