Get News Fast

 

رونق تولید به گفتمان دائمی تبدیل شود

استاندار همدان با بیان اینکه اقدامات در استان همدان باید شبیه‌سازی شده از دولت و مشابه یک دولت محلی باشد، گفت: رونق تولید به گفتمان دائمی تبدیل شود.

به گزارش بخش استانی وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، حمید ملانوری شامگاه سه‌شنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، اظهار‌ داشت: دستگاه‌های اجرایی تا جایی که امکان دارد در اجرای قوانین انعطاف لازم را برای واحدهای تولیدی استان به خرج دهند و به سمتی حرکت کنیم که گره‌ها در دستگاه‌های اجرایی باز شود و تنها موارد حاد به ستاد تسهیل آورده شود.

اقدامات مدیریتی در قالب یک دولت محلی باشد

وی با بیان اینکه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید یک ظرفیت قانونی است تا استان بتواند با دایره اختیارات خود مشکلات پیش آمده را تا حدودی حل کند، افزود: آنچه می‌تواند مشکلات ما را حل کند اقدامات مدیریتی ما در قالب یک دولت محلی است که باید به اقتضای مسائل داخل استان تصمیم بگیریم و چاره‌اندیشی کنیم.

استاندار همدان تاکید کرد: ما اجازه نداریم منابع و سرمایه مردم را حیف‌و‌میل کرده و باید تلاش کنیم توسعه پایدار را در استان رقم زنیم.

ملانوری افزود: توسعه پایدار توسعه‌ای خواهد بود که بتواند در مسیر خود با استفاده از منابع و با در اختیار گرفتن امکانات در اختیار، منابع طبیعی، آب و خاک به بشر خدمت ارائه کند.

توسعه استان با در نظر گرفتن سود و زیان‌ها انجام شود

استاندار همدان گفت: توسعه استان با در نظر گرفتن باقی ماندن منابع استان برای نسل‌های آینده انجام شود و همچنین توجه شود اگر جایی نفع می‌رسانیم نباید در جای دیگر ضرری حادث شود.

ملانوری تاکید کرد: نباید مجموع اقدامات ما به بی‌رغبتی بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری منجر شود بنابراین اغنا سازی فعالان بخش خصوصی بسیار اهمیت دارد.

وی بیان کرد: تا شعار سال گفتمان قالب در افکار عمومی نشود هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد، چرا که مسیر توسعه جز به سمت تولید و مشارکت بخش خصوصی نیست.

استاندار همدان از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا مسلط به قوانین باشند تا بهتر بتوانند مشکلات را گره‌گشایی کنند و افزود: دستورالعمل و مصوبات ستاد تسهیل من بعد باید راه‌حل مدار باشد و گره از مشکل مردم بگشاید.

انتهای پیام/

 

© خبرگزاری تسنیم
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا