آغاز کنترل کیفیت، تامین قطعات و امدادرسانی از سوی ایران خودرو

قائم‌مقام مدیرعامل ایران‌خودرو در حوزه استراتژی و توسعه محصول گفت که این شرکت اقدامات گسترده‌ای در حوزه کنترل کیفیت، تامین قطعات و امدادرسانی به‌ویژه در ایام نوروز آغاز کرده است. 

به گزارش بخش اقتصادی وبانگاه به نقل از ایسنا، حسن قره‌ای – قائم‌مقام مدیرعامل ایران‌خودرو در حوزه استراتژی و توسعه محصول – گفت: رسیدگی به شکایات مشتریان در اولویت این‌ شرکت قرار دارد و در صورت نیاز، خودروهای دارای نقص تحت فراخوان اصلاحی قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: در حوزه کنترل کیفیت، نظارت‌ها تشدید شده و معاونت تضمین کیفیت مستقیما زیر نظر مدیرعامل فعالیت می‌کند. 

قائم‌مقام مدیرعامل ایران‌خودرو در حوزه استراتژی و توسعه محصول اظهار کرد: فرآیند بررسی خودروها پیش از تحویل به مشتریان با دقت بیش‌تری انجام می‌شود و تاکنون ۱۰ ایراد اساسی شناسایی و برطرف شده است.

انتهای پیام 

 

© خبرگزاری ایسنا > خبرنگار: فرزانه حسینی‌پور 37
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی ایرانی
دکمه بازگشت به بالا