رضایت 79 درصدی مشترکین ایلامی از خدمات آبفای ایلام

مدیرعامل آبفا استان ایلام، گفت: بر اساس نظرسنجی که در سال جاری انجام شده، بیش از ۷۹ درصد از مشترکین از خدمات ارائه شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان ابراز رضایت کرده‌اند.
– اخبار استانها –

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد محمدی با تأکید بر اهمیت نظرسنجی‌ها در بهبود مستمر خدمات، هدف از اجرای این طرح را ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشترکین عنوان کرد و افزود: ما در شرکت آب و فاضلاب استان، همواره به دنبال شناسایی نقاط ضعف و قوت خود هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم عزیز استان ارائه دهیم.

وی افزود: این نظرسنجی شامل بررسی جنبه‌های مختلف خدمات از جمله سرعت و دقت در ارائه خدمات، دسترسی آسان به کارکنان، در اختیار داشتن اطلاعات مورد نیاز، کاهش و حذف بوروکراسی اداری، نحوه برخورد کارکنان، کارایی و تخصص کارکنان، امکانات و تجهیزات شرکت، انجام خدمات در موعد مقرر، بهداشت و پاکیزگی محیط شرکت، و کیفیت آب (از نظر بو، رنگ و مزه) بوده است.

مدیرعامل آبفا استان ایلام خاطرنشان ساخت: در این نظرسنجی، دلایل مراجعه مشترکین به شرکت نیز مورد بررسی قرار گرفت که شامل درخواست‌های مربوط به واحدی‌کردن، انشعاب کنتور آب و فاضلاب، خرابی کنتور، قسطی‌کردن هزینه‌ها، عدم تحویل قبض و حوادث مربوط به آب و فاضلاب می‌شد.

محمدی در ادامه با اشاره به مشارکت 410 نفر از مشترکین در این نظرسنجی، به مشارکت 64 درصدی مردان و 36 درصدی زنان، افزود: 58 درصد از نمونه آماری را افراد در بازه سنی 31 تا 60 سال تشکیل می‌دادند و 69 درصد دارای تحصیلات دیپلم، کاردانی و لیسانس بودند، همچنین 48 درصد از شرکت‌کنندگان شاغل در بخش خصوصی یا دارای شغل آزاد بودند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام در پایان خاطرنشان کرد: نتایج این نظرسنجی نشان‌دهنده تلاش‌های بی‌وقفه همکاران ما در جهت ارتقای خدمات و جلب رضایت مشترکین است. میانگین رضایتمندی از تمامی مولفه‌های بررسی شده، 79 درصد بوده که نشان‌دهنده عملکرد مثبت شرکت در این زمینه است.

انتهای پیام/180/

 

© خبرگزاری تسنیم
دکمه بازگشت به بالا