قشم نماد مهماننوازی و همدلی در نوروز 1404
نوروز امسال جزیره قشم با برنامهریزی دقیق، همدلی مثالزدنی و ارائه خدمات بیسابقه، به مقصدی ایدهآل برای گردشگران تبدیل شد. نظم مثالزدنی، آرامش حاکم بر فضا و رضایت حداکثری مسافران، این جزیره را به نمادی از مهماننوازی و همدلی تبدیل کرد. |
به گزارش بخش استانها در وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از قشم، عادل پیغامی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با تقدیر از تلاش همه عوامل اجرایی، اظهار کرد: امسال با هماهنگی کلیه دستگاهها، بسیاری از معضلات سال گذشته برطرف شده و علی رغم افزایش تعداد گردشگران شاهد نظم و آرامش هستیم و جزیره قشم در ایام تعطیلات، نماد مهمان نوازی، آرامش و تقریب مذاهب و همدلی بود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از افزایش حضور گردشگران نوروزی در این جزیره خبر داد با تاکید بر ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران نوروزی، خواهان تدوام تلاشها در این زمینه شد و گفت: باید تلاش کنیم تا با تدابیر لازم همه ظرفیتها را در اختیار مردم عزیز قرار دهیم.
افزایش 12 درصدی حضور گردشگران نوروزی در قشم
ادریس راموز نیز ضمن ارائه گزارشی با تاکید بر هماهنگی کامل بین همه دستگاهها اظهار کرد: اوضاع خدماترسانی به صورت دقیق مورد رصد و ارزیابی قرار گرفته و برای سال آینده امیدواریم علاوه بر ارائه خدمات بیشتر، برای کاهش هزینههای سفر گردشگران طرحهای ویژهای را اجرا کنیم.
وی ضمن تاکید بر رعایت صحت و دقت آمار تصریح کرد: تا روز دوازدهم فروردین، ورود گردشگران نوروزی به قشم حدود 12 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و یک گروه از جهاد دانشگاهی در حال جمعآوری و تحلیل آمار و میزان رضایتمندی گردشگران هستند تا برای خدمات سال آینده مورد استفاده قرار بگیرد.
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در تشریح اقدامات شاخص انجام شده برای ارایه خدمات مطلوب در ایام نوروز ، گفت: از جمله این اقدامات میتوان به توزیع کارتهای سوخت و ذخیرهسازی مناسب سوخت در جایگاههای عرضه برای رفاه حال گردشگران و جلوگیری از ایجاد صفهای طولانی، تأمین و نصب ترانسهای جدید برای تقویت شبکه برق و جلوگیری از قطعیهای احتمالی، ذخیرهسازی بیسابقه آب و رفع سریع مشکل آب شیرینکن سوزا، جهت تأمین آب شرب مورد نیاز گردشگران و ساکنان جزیره اشاره کرد.
وی عنوان کرد: انجام بیش از 1300 مورد بازدید از مراکز خدماتی و رفاهی، جهت اطمینان از ارائه خدمات باکیفیت، رسیدگی فوری به شکایات گردشگران و رفع مشکلات احتمالی، معدومسازی بیش از 24 تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته جهت حفظ سلامت گردشگران و جلوگیری از بروز بیماریهای ناشی از مصرف مواد غذایی فاسد و رفع مشکلات ترافیکی از دیگر اقدامات انجام شده است.
راموز با اشاره به برخی مشکلات موجود، از جمله ظرفیت محدود سالنهای انتظار در اسکلهها و نیاز به اطلاعرسانی بهتر اظهار کرد: برای رفع این مشکلات در سال آینده برنامهریزی خواهیم کرد و تلاش میکنیم تا خدمات بهتری به گردشگران ارائه دهیم.
انتهای پیام/7558
© | خبرگزاری تسنیم |